„Celé Slovensko miluje Radler 00. Iba finalistky Miss Hurbanovo naň pozerajú cez prsty,“ odštartuje voice-over televízny spot. 

Ďalej však vysvetľuje, že to nie je preto, že by naň nemali chuť, ale ak chcú zvíťaziť, musia rátať kalórie. Jedna z hurbanovských missiek sa v spote poň natiahne, okamžite však dostane po prstoch. Druhá si zase na poslednú chvíľu zoberie z boxu namiesto piva ľad. 

„Hlavu hore, baby. Pre vás a pre všetkých, ktorí si na figúru potrpia, sme Radler 00 opäť zdokonalili. Chutí rovnako dobre, no obsahuje až o 30 percent menej cukru,“ predstavuje výrobca novinku Zlatý Bažant Radler 00 Light.

„Jednoduchú myšlienku sme rozvinuli do kampane, kde nič nie je také sladké, ako sa na prvý pohľad zdá. Nečakajte preto nereálne dokonalé miery ani patetické vyjadrenia. Hurbanovské missky sú obyčajné sympatické baby, ktoré sa chcú cítiť lepšie,“ uvádza ku kampani reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett.

Okrem plnej verzie spotu bola do televízie nasadená aj skrátená 30-sekundová reklama. Zlatý Bažant propaguje Radler 00 Light aj v online, rádiách či na vonkajších reklamných plochách. 

Radler už môžu piť aj missky, Zlatý Bažant mu znížil objem cukru

Radler Light

Kampaň beží aj na Youtube, Facebooku a Instagrame. V interaktívnej fáze reklamy môže každý aktívny spotrebiteľ získať nádielku Radlera na celé leto. 

„Missky na sociálnych médiách vyzývajú k aktivite jednoduchými cvikmi so závažiami, aké doma zvládne každý. Stačí natočiť video a označiť ho #radlerlight,“ približuje agentúra, ktorá sama cez Facebook inšpirovala fanúšikov Radlera.