Zadávateľom vonkajšej reklamy na novú snímku je jej distribútor, spoločnosť Continental Film. Okrem klasických bilbordov ju promoval aj roztrhanou bielou košeľou s „krvavou“ škvrnou, ktorú umiestnil na bratislavskú autobusovú zastávku Zochova.
Film je inšpirovaný skutočnými udalosťami a dosiaľ nevyšetreným prípadom vraždy Daniela Tupého. Krv na košeli odkazuje práve na tento prípad.
V podnete, ktorému sa Komisia venovala, sa uvádzalo, že takto inštalovaný vizuál môže mať negatívny vplyv na deti. „Naturalistické aranžmán môže ohrozovať senzibilitu mládeže a najmä detí, ktoré môžu červenú farbu považovať za skutočnú krv,“ tvrdí sťažovateľ.
AK RPR sťažovateľovi za pravdu nedala a rozhodla, že v kampani nedošlo k porušeniu kódexu. Pripomenula, akou udalosťou bol filmový príbeh inšpirovaný.
„Je pravdou, že
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?