Zadávateľom vonkajšej reklamy na novú snímku je jej distribútor, spoločnosť Continental Film. Okrem klasických bilbordov ju promoval aj roztrhanou bielou košeľou s „krvavou“ škvrnou, ktorú umiestnil na bratislavskú autobusovú zastávku Zochova.

Film je inšpirovaný skutočnými udalosťami a dosiaľ nevyšetreným prípadom vraždy Daniela Tupého. Krv na košeli odkazuje práve na tento prípad.

V podnete, ktorému sa Komisia venovala, sa uvádzalo, že takto inštalovaný vizuál môže mať negatívny vplyv na deti. „Naturalistické aranžmán môže ohrozovať senzibilitu mládeže a najmä detí, ktoré môžu červenú farbu považovať za skutočnú krv,“ tvrdí sťažovateľ.

AK RPR sťažovateľovi za pravdu nedala a rozhodla, že v kampani nedošlo k porušeniu kódexu. Pripomenula, akou udalosťou bol filmový príbeh inšpirovaný.

„Je pravdou, že 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa