ČSOB sa zaradila k spoločnostiam z oblasti bankovníctva a finančných produktov, ktoré sa oficiálne rozhodli zaviazať k dodržiavaniu Etického kódexu RPR.
Ďalší nový člen Fórum PSR Slovensko združuje výrobcov, distribútorov a importérov alkoholických nápojov. Ide o spoločnosti Imperator, Italmarket Slovakia, Karloff, Koft, Kon-Rad, Old Herold, Pernod Ricard Slovakia, Remy Cointreau Slovakia, Rudolf Jelínek Slovakia a St. Nicolaus – trade. Títo zadávatelia vo svojich kampaniach využívajú komunikačné heslo „Pi s rozumom“ na vyzdvihnutie zodpovedného požívania alkoholu.
„Teší nás, že k dodržiavaniu Etického kódexu reklamy sa zaviazali ďalší významní zadávatelia. Svojím vstupom do RPR tak vyjadrujú aktívnu podporu princípu samoregulácie a dávajú najavo, že dodržiavanie etických pravidiel v reklame má zmysel,“ uviedla prezidentka RPR Miriam Benčíková – Kušnírová.
Valné zhromaždenie tiež schválilo návrh na prijatie novej členky Arbitrážnej komisie, ktorou sa stala výkonná riaditeľka digitálnej agentúry Triad Advertising Maru Mitlíková. Svojím profesionálnym zameraním by mala pokrývať prostredie internetovej a digitálnej reklamy.
Doplnenie Arbitrážnej komisie o nezávislú odborníčku z tejto oblasti bolo podľa Rady prirodzenou reakciou na neustále sa zvyšujúci počet sťažností na reklamu šírenú na internete.