Rada pre reklamu bude pomáhať pri vytváraní princípu samoregulácie v Bulharsku

Európska aliancia samoregulačných orgánov (EASA) poverila Radu pre reklamu (RPR) pomocou pri presadzovaní princípu samoregulácie v ďalšej krajine.



Výkonná riaditeľka RPR Monika Korkošová sa 26. februára zúčastnila na 12. ročníku medzinárodnej konferencie o reklame, ktorú organizovala bulharská Asociácia reklamných agentúr, kde predstavila systém fungovania etickej samoregulácie a práce RPR.



Korkošová sa zúčastnila na rokovaniach so zástupcami bulharskej Asociácie reklamných agentúr a Zväzu bulharských pivovarníkov, ktorí sú aktívni v presadzovaní samoregulácie v krajine, ako aj so zástupcami bulharských médií.



Bulharská strana poprosila RPR o pokračovanie pomoci pri vytváraní aktívneho samoregulačného orgánu v krajine a pozvala jej zástupcov na diskusné fórum s predstaviteľmi bulharskej vlády a reklamného priemyslu, ktoré sa bude konať v apríli. Bulharsko je tak po Estónsku ďalšou krajinou, v ktorej bude RPR pomáhať v procese etablovania etickej samoregulácie.



TASR o tom dnes informovala Daniela Novačková zo sekretariátu RPR.