Aktualizácia: Rozvíjať trikrát jednu komunikačnú líniu je hraničné číslo, povedala Mediálne.sk o Nákupnom festivale pre Quatro agentúra Wiktor Leo Burnett pred rokom. Napriek tomu, festival sa objavil aj tento rok. Agentúra má jednoduché vysvetlenie: koncept "radosti z nakupovania" sa osvedčil. "Veľmi dobre funguje už niekoľko sezón. Preto sme sa rozhodli v ňom pokračovať, samozrejme s aktuálnou viazanosťou k ročnému obdobiu," cituje tlačová správa Karin Súlety zo spoločnosti Consumer Finance Holding.
Spot pre kampaň režíroval Sándor Bisztray, ktorý sa podpísal napríklad pod minuloročné "vianočné hity" T-Mobilu, alebo tohtoročnú jarnú "Baví nás baviť vás" kampaň Rádia Expres.
Zverejnené 21. októbra:
Nákupný festival splátkovej spoločnosti Quatro pokračuje. V štvrtej inkarnácii konceptu sa festival s prívlastkom "zimný" objavuje pred vianočnými nákupmi.
Reklama ukazuje svet plný polystyrénových guľôčok, typických pre balenie krehkého tovaru. Ľudia v ňom buď nachádzajú televízory, mikrovlnky či kreslá, alebo sa radostne prevaľujú v polystyréne. "Vyberte si čo len chcete," hovorí hlas v reklame. "Veď splácať začnete až o sto dní. Urobte si radosť!"
Koncept "Nákupný festival" od agentúry Wikto Leo Burnett používa Quatro od zimy roku 2007. Kampaň sa opakuje vždy na jar a pred zimou, v obchodne silnejšej zime vždy začne nová. Prvé dve kampane boli vizuálne štylizované do prostredia retro-muzikálu, ďalšia dvojica kampaní zobrazovala byty a izby bez priečelí, v ktorých ľudia tancujúci s rôznym tovarom prehadzovali škatule od produktov.
- Reklamy.Medialne.sk: Všetky reklamy Quatro od jari 2008
- Berte si úvery na čokoľvek potrebujete: Konzumentov pred sviatkami láka aj Dostupná pôžička Poštovej banky
Quatro patrí do skupiny Consumer Finacne Holding patriacej VÚB Banke. Wiktor Leo Burtnet pracuje aj pre druhú splátkovú spoločnosť holdingu, katalógový Triangel.
Správu budeme aktualizovať. Mediálne.sk zisťuje detaily o kampani.