Quatro už nešantí v polystyréne. Opäť oslavuje nákupný festival

Finančná služba Quatro spustila novú kampaň, v ktorej pokračuje so zavedeným konceptom Splátkový festival. Šantenie v polystyrénových guličkách tentoraz vystriedal koncert nadšených zákazníkov, ktorí „hrajú“ na rôznych produktoch a spotrebičoch. Cieľom kampane je nárast nákupov prostredníctvom splátok, čo podporuje produkt so splátkou 10 eur mesačne. „Jarná kampaň podporuje nielen kategóriu nákupu na splátky, ale tiež nákup spotrebného tovaru ako takého,“ uviedla riaditeľka marketingu spoločnosti Consumer Finance Holding Karin Súlety.

Finálny mediamix bol zostavený z televízií, printu, outdooru a rádií. Termín nasadenia kampane je od 9. apríla do 13. júna. Hlavná komunikačná vlna bude v priebehu roka opäť podporovaná doplnkovou komunikáciou na cieľové skupiny, ktoré plánujú nakupovať na splátky. Dvadsaťsekundový televízny spot režíroval český režisér Martin Kopp. „Po tom, ako režíroval videoklip Rytmusovi, ukázal, že je skutočne odborník a dokáže natočiť klip na čokoľvek, dokonca aj na koncert na spotrebičoch,“ uvádza sa na blogu agentúry.

Koncept nákupného/splátkového festivalu využíva spoločnosť v spolupráci s agentúrou Wiktor Leo Burnett od jesene 2007. „Keď sme nasadili koncept festival, tak nám vyplynulo, že jednu komunikačnú líniu je možné ťahať aj dlhšie. Ukázal sa ako veľmi výkonný, pomohol nám preklenúť aj krízový rok 2010, kedy sme zvažovali rôzne možnosti,“ uviedol account director agentúry WLB Milan Sitárik.

Quatro aj vlani pokračovalo v tradícii veľkej jarnej a jesennej mediálnej kampane. V polovici novembra spustila spoločnosť druhú vlnu svojej zimnej kampane, ktorej koncept bol založený na starých reklamách využívajúcich posolstvo „Kým na niečo našetríte, tak to zostarne. Urobte si radosť hneď a nakupujte na splátky.“ „S výsledkami tejto kampane sme veľmi spokojní. Splnila naše očakávania. Práve preto stratégiu využitú v predvianočnom období plánujeme použiť a rozvíjať aj v nasledujúcom roku,” dodala Súlety.

Quatro patrí do skupiny Consumer Finacne Holding patriacej VÚB Banke. Okrem Quatra patria do skupiny CFH divízie Triangel, QuatroCar, Slovenské kreditné karty, Slovenská požičovňa a Hypopôžičky.

Vizitka kampane

Názov kampane: Splátkový festival

Klient: Quatro

Produkt: Nákup na splátky so splátkou 10 eur mesačne

Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative team WLB: Peter Ižo, Igor Majkút, Matúš Švirloch

Account director: Milan Sitárik

Mediálna agentúra: Unimedia

Produkcia televízneho spotu: Leopard Production

Réžia: Martin Kopp

 

Quatro už nešantí v polystyréne. Opäť oslavuje nákupný festival