Hlavným hrdinom kampane sa stal známy Lišiak, ktorého značka dlhodobo vo svojej komunikácii prezentuje v pozícii štýlového agenta v smokingu s motýlikom v duchu špionážnych filmov o agentovi 007.

Lišiak sa v ranných hodinách objaví v spálni, počas obeda v kuchyni a večer je v obývačke. V spote Lišiak apeluje na prirodzenú túžbu každého človeka vylepšiť a skrášliť si svoj domov.

Okrem televízie sú spoty v upravených verziách nasadené v kinách a na YouTube ako pre-roll video. Tri rozličné vizuály rotujú aj v printe. V outdoore je kampaň nasadená na bilbordoch, citylightoch, prostredníctvom trainmailu, na autobusoch a zastávkach MHD.

V online je nasadená séria animovaných bannerov, vrátane interaktívneho formátu v tvare kocky. V nákupných centrách je umiestnený dotykový citylight, na ktorom si okoloidúci môžu zahrať jednoduchú hru.

Kampaň vytvorila reklamná agentúra Respect APP.