V televíznom spote sú vyobrazené situácie, ku ktorým môže dôjsť v súvislosti s malými priestormi na bývanie. Scénky z domácnosti animovaných postavičiek presunula sporiteľňa z obývačky či terasy, kde sa Lišiaci nachádzali v predchádzajúcich reklamách.

Nová kampaň PSS opäť pochádza z dielne reklamnej agentúry Respect APP. Jej partnerka Yolka Udičová priblížila, že ňou chceli poukázať na to, aké kolízie môžu byť zapríčinené každodenným bojom o dostatok miesta v kúpeľni.

„Vďaka niektorému z výhodných úverov od Prvej stavebnej sporiteľne sa im však môžete pohodlne vyhnúť,“ dodala k reklamnej stretégii Y. Udičová

Na OOH nosičoch a v printoch je do konceptu zapojený aj headline. Písmená sú v ňom vždy rozfúkané fénom, ktorým Líška v spote odfúkne Lišiakovi holiacu penu.

PSS na Youtube a v kinosálach vybraných kín, kde sa Lišiaci pohrali aj s formátom plátna. Kampaň dopĺňa mix banerov v online prostredí a digitálne citylighty.

Vizitka kampane

  • Creative Director: Lenka Slovák Bónov
  • Art Director: Mykola Kovalenko, Michal Kvasnica
  • Copywriter: Mirka Straková
  • Stratégia: Yolka Udičová
  • Account Manager: Veronika Knitlová