V televíznom spote sú vyobrazené situácie, ku ktorým môže dôjsť v súvislosti s malými priestormi na bývanie. Scénky z domácnosti animovaných postavičiek presunula sporiteľňa z obývačky či terasy, kde sa Lišiaci nachádzali v predchádzajúcich reklamách.
Nová kampaň PSS opäť pochádza z dielne reklamnej agentúry Respect APP. Jej partnerka Yolka Udičová priblížila, že ňou chceli poukázať na to, aké kolízie môžu byť zapríčinené každodenným bojom o dostatok miesta v kúpeľni.
„Vďaka niektorému z výhodných úverov od Prvej stavebnej sporiteľne sa im však môžete pohodlne vyhnúť,“ dodala k reklamnej stretégii Y. Udičová
Na OOH nosičoch a v printoch je do konceptu zapojený aj headline. Písmená sú v ňom vždy rozfúkané fénom, ktorým Líška v spote odfúkne Lišiakovi holiacu penu.
PSS na Youtube a v kinosálach vybraných kín, kde sa Lišiaci pohrali aj s formátom plátna. Kampaň dopĺňa mix banerov v online prostredí a digitálne citylighty.
Vizitka kampane
- Creative Director: Lenka Slovák Bónov
- Art Director: Mykola Kovalenko, Michal Kvasnica
- Copywriter: Mirka Straková
- Stratégia: Yolka Udičová
- Account Manager: Veronika Knitlová