„Už dlhodobo sme vnímali potrebu strategického prístupu k našej digitálnej komunikácii. Po zvážení všetkých pre a proti sme sa rozhodli pre PS:Digital. Pevne verím, že sa v roku 2018 potvrdí správnosť našej voľby,“ hovorí manažér odboru marketingu z Dôvery Branislav Kubáň.
Agentúra bude pre Dôveru zastrešovať strategické, kreatívne a analitické aktivity v online. Spolupráca odštartuje v januári budúceho roka.
„Z víťazstva máme veľkú radosť. Už pri realizácii tendru sme zistili, že aj v segmente zdravotných poisťovní je veľký priestor pre kreativitu a inovatívne aktivity v digitálnom priestore. A aj keď to bude určite výzva, vidíme tu priestor pre naše nápady a strategické myslenie pri posúvaní digitálneho marketingu v Dôvere dopredu,“ hovorí Founder & CDO, PS:Digital Peter Šebo.
Tendra na digitálnu komunikáciu zdravotnej poisťovne Dôvera sa zúčastnilo celkovo päť agentúr.