Reklamné kampane už nebudú len pre ľudí, ale aj pre zvieratá, konkrétne pre opice. Tento nápad odhalili reklamní odborníci verejnosti už počas reklamného festivalu v Cannes. Projekt je realizovaný spolu s biológmi, ktorí prostredníctvom prvej kampane v histórii pre iný druh ako je človek chcú nájsť odlišnosti medzi ľudskou a zvieracou mysľou.
Ako uvádza server Technet.idnes.cz opice z univerzitného laboratória v Yale budú vo svojom výbehu priamo pozerať na veľké bilbordy s reklamou, ktoré by mali ovplyvniť ich výber. Keďže opice nie sú dostatočne trpezlivé v prípade, že ich reklama nezaujme stratia záujem, autori kampane z newyorskej reklamnej agentúry sa rozhodli, že využijú najjednoduchší a najsilnejší prostriedok v reklame – sex.
Na bilbordoch sa podľa informácií Newscientist.com objavujú opice vo vyzývavých pozíciách. Na jednom z nich je zobrazené samička ukazujúca svoje pohlavné orgány, pričom na druhom je zobrazený samec v podobnej polohe.
„Ako sa ukázalo počas predchádzajúcich štúdií opice majú skutočne rady fotografie samčekov, ktorí ukazujú svoje genitálie a myslíme si, že to ovplyvní ich „nákupné správanie“,“ uviedol šéf newyorskej agentúry Proton Keith Olwell.
Ako ďalej dodáva pre reklamu je jednou z najdôležitejších vecí porovnávanie medzi dvomi identickými výrobkami ako napr. Coca- Cola a Pepsi a na základe toho zistenie, aké je medzi nimi prepojenie.