Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) uvedie v rámci Majstrovstiev sveta v hokeji 2011 premiéru propagačného filmu o Slovensku, ktorého vysielanie bude spustené na obrazovkách hokejovej kocky počas prestávok v hokejovej aréne v Bratislave a v Košiciach a fan arénach.
Krátky film zahŕňa zábery na hlavné mesto – Bratislavský hrad, Slovenské národné divadlo, Nový most či na nábrežie Dunaja, metropolu východu Košice, ale aj zábery zobrazujúce relax v kúpeľoch Rajecké Teplice, golfový areál na Táľoch alebo adrenalínový rafting na Liptove.Vo filme je zobrazená slovenská príroda, ktorá sa dynamicky strieda so zábermi na historické hrady a zámky, letné a jesenné prostredie sa vymení za zasnežené lyžiarske strediská.
Podľa informácií, ktoré uviedol generálny riaditeľ SACR Peter Belinský v tlačovej správe, agentúra chce prostredníctvom propagačného filmu ukázať Slovensko z pohľadu atraktívne turistickej destinácie, ponúkajúcej možnosti aktívnej dovolenky aj relaxu v prostredí slovenskej prírody a podmanivých miest. Film je na pozretie voľne dostupný na webe SACR a Slovakia.travel, na Facebooku a YouTube. Po skončení majstrovstiev bude agentúra SACR využívať film na podujatiach v zahraničí a zostrihané spoty sa stanú súčasťou reklamných kampaní.
Claim „Little Big Country“ použitý v propagačnom filme uviedla SACR po prvýkrát v roku 2008 v rámci propagačného spotu „Slovensko - rozprávková krajina“ v piatich jazykových verziách. Cieľom bolo zviditeľnenie Slovenska ako cieľovej krajiny cestovného ruchu. Mediálna kampaň odštartovala počas letných Olympijských hier v Pekingu na televíznej stanici Eurosport a neskôr na CNN, českej Prime alebo v maďarských televíziách TV6 a ViaSAT 3.Viac informácií o spote „Slovensko - rozprávková krajina“.