O výsledkoch súťaže rozhodla 13-členná porota zložená z osobností PR brandže a špecialistov z radov klientov, médií, online marketingu a neziskového sektora.

„Porota ocenila komplexnosť viacerých prihlásených prác, v ktorých hralo PR popri digitale a reklame kľúčovú rolu,“ hovorí o priebehu hodnotenia Martin Mazag, prezident Asociácie PR na Slovensku.

„Porotcovia boli tento rok tiež veľmi pozitívne prekvapení z úrovne prác vo viacerých kategóriách – napríklad internej komunikácii či prakticky vo všetkých špeciálnych kategóriách,“ dodal.

Počas galavečera 15. novembra vyhlásia víťazov súťaže a udelené tiež bude ocenenie PR Osobnosť roka.

Hlavné kategórie - shortlist
Názov práce Agentúra Zadávateľ
A. CORPORATE COMMUNICATIONS (9 prihlásených prác)
Orange má jeden tanier navyše pre každého Dynamic Relations 2000 Orange
Znovuzrodenie Indulony Dynamic Relations 2000 Saneca Pharmaceuticals, a.s.
Oslava voľnosti s O2 Elite Solutions O2 Slovensko
Zelený Kaufland alebo Aby ochrana životného prostredia nebola len frázou Neuropea Kaufland Slovenská republika, v.o.s.
STENGL IT Akademie TIME.is COMMUNICATION STENGL a. s.
B. BUSINESS TO BUSINESS (5 prihlásených prác)
Narodeninové emócie Core4 Core4
Rozprávky a Vianoce patria k sebe MCC PRofessionals Nikon
Odpady po novom Prime time RECobal
20 rokov SKvelých vecí SKPR STRATEGIES Microsoft SR a ČR
C. BUSINESS TO CONSUMER PR (22 prihlásených prác)
Zlatý Bažant ´73 – pivo inšpirované minulosťou AMI Communications Heineken Slovensko
Medzinárodný deň Borovičky AMI Communications Metro Cash & Carry
SME chráni Slovensko Core4 Petit Press, a.s.
Znovuzrodenie Indulony Dynamic Relations 2000 Saneca Pharmaceuticals, a.s.
Slová, ktoré robia radosť PR Clinic O2
ME v krasokorčuľovaní PR Clinic ISU
Depozit Prime time ČSOB
TRISOMY test – Zdravie plodu nie je háDaNkA SEESAME Communication Experts Laboratóriá Medirex a.s.
OverBot TRIAD Advertising Websupport
Projekt 73 Wiktor Leo Burnett Heineken Slovensko
FunFón Centofka Wiktor Leo Burnett Orange Slovensko, FunFón
D. COMMUNITY RELATIONS (18 prihlasených prác)
Lepšie vzdelanie je šanca na lepší život AMI Communications ŠKODA Auto Slovensko
ŠKODA HROU: Na bezpečnosti detí záleží AMI Communications ŠKODA Auto Slovensko
ŠKODA Deň bez áut AMI Communications ŠKODA Auto Slovensko
Krajšie miesta Core4 spol. s r. o. Nadácia Orange
Kamenné srdce - Odstraňovanie gudrónov z kameňolomu v Devínskej Novej Vsi Dynamic Relations 2000 Kamenné srdce A.S.A. Enviro – A.S.A. Slovensko
Lidl Ihrisko Žihadielko Lidl Slovenská republika Lidl Slovenská republika,v.o.s.
CSR projekt dopravnej výchovy – Kamil a Emil na cestách Lidl Slovenská republika Lidl Slovenská republika,v.o.s.
Metro Dobrý podnikateľ MCC PRofessionals METRO Cash & Carry
Som neNORMAlne fér PR Clinic O2
Sound of Can SEESAME Communication Experts BevCan East
STENGL IT Akademie TIME.is COMMUNICATION STENGL a. s.
E. INTERNAL COMMUNICATION (10 prihlásených prác)
Motivačný program W0.0%W FIT CAMP AMI Communications Heineken Slovensko
Ako sa podarilo rozbehať viac ako poltisíc bankárov ČSOB ČSOB / Be Cool
Mesiac šetrenia v SPP alebo ako sa na šetrenie volá, tak sa z peňaženky ozýva Neopublic Porter Novelli SPP
DUSLO Zamestnanecký deň PR Clinic Duslo
Pridaj sa k nám Prime time GEFCO Slovensko
Keď sa v práci šliape do pedálov a podporuje rivalita SEESAME Communication Experts Henkel
Zdroj: APRSR

 

Špeciálne kategórie - shortlist
Názov práce Agentúra Zadávateľ
A. BEST MEDIA PLACEMENT (10 prihlásených prác)
Biela noc v Bratislave Dynamic Relations 2000 Biela noc, festival súčasného umenia na Slovensku
Znovuzrodenie Indulony Dynamic Relations 2000 Saneca Pharmaceuticals, a.s.
POČUJEME SA? Neopublic Porter Novelli MED-EL
Svadba roka alebo Nevesta za 350-tisíc EUR SKPR STRATEGIES s.r.o. ALO diamonds
B. DIGITÁLNE PR (16 prihlásených prác)
Jeden (ne)obyčajný deň zo života učiteľov Teach for Slovakia AMI Communications ŠKODA Auto Slovensko
Foodrevolution Core4 Pierre Baguette
Orange Vianoce Core4 Orange Slovensko
Zlatý Bažant Radler na Modrom koníku Heineken Slovensko Heineken Slovensko
Slová, ktoré robia radosť TRIAD Advertising O2
Dobrý festival robia ľudia. A jedlo. SEESAME Communication Experts Lunter
Becher ateliér TRIAD Advertising Pernod Ricard
FunFón Centofka Wiktor Leo Burnett Orange Slovensko, FunFón
C. REGIONAL COMMUNITY RELATIONS (8 prihlásených prác)
Prázdny obchod Black Apple Europa SC Banská Bystrica
Príbeh rodinnej značky zobrazený na 300m2 sklade sóje SEESAME Communication Experts Lunter
Living the life Turizmus regiónu Bratislava Turizmus regiónu Bratislava
D. EVENT PR (15 prihlásených prác)
McDonald´s Cup 1st CLASS AGENCY McDonald´s Slovakia
Pohostinstvo ‘73 Heineken Slovensko Heineken Slovensko
E. VLÁDNE A POLITICKÉ PR (2 prihlásené práce)
Cyklosúboj BA vs BB AMI Communications MDVRR SR
Týždeň nórskeho lososa MCC PRofessionals Veľvyslanectvo Nórskeho kráľovstva v SR
F. SPOLČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ, FILANTROPIA A PR PRE NEZISKOVÉ ORGANIZÁCIE (6 prihlásených prác)
#SomNarcis Hype Liga proti rakovine
Emergency Lessons Prime time UNICEF a EÚ
Noc výskumníkov 2016 - Mozog a srdce slovenskej vedy. ReputationN Slovenská organizácia pre výskumné a vývojové aktivity, o.z.
Simulátor autizmu SEESAME Communication Experts Spoločnosť na pomoc osobám s autizmom - SPOSA
Pomáhame spolu – Kampaň na záchranu 2% SKPR STRATEGIES Centrum pre filantropiu a komora mimovládnych neziskových organizácií
Zdroj: APRSR