Agentúry a zadávatelia môžu svoje práce prihlasovať na webe www.prokop.online do 10. októbra. Rovnako ako minulý rok, aj v tomto ročníku sa bude súťažiť v 11 kategóriách – v piatich hlavných a v šiestich špeciálnych. Vyhlásenie výsledkov je naplánované na 15. novembra.

Hlavnými kategóriami sú Corporate Communications, B2B PR, B2C PR, Community Relations a Internal Communication. Šesticu špeciálnych tvoria Best Media placement, Digitálne PR, Regional Community Relations, Event PR, Vládne a politické PR a Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie.

Do minulého ročníka bolo prihlásených celkovo 80 prác. Porota, ktorá vyberá víťazov, je zložená z odborníkov a špecialistov na PR a komunikáciu zo strany agentúr, zadávateľov a akademického a mediálneho prostredia.

Najviac shortlistov na ocenenia minulý rok premenila agentúra PR Clinic, ktorá získala štyri ceny a dve čestné uznania za práce pre klienta O2 a Expo. Celkovo bolo udelených 22 ocenení a štyri čestné uznania. PR osobnosťou roka sa stal PR manažér a hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Bezák. Viac informácií.