Najviac shortlistov na ocenenia dokázala premeniť agentúra PR Clinic – z deviatich nominácií získala štyri ceny a dve čestné uznania. Agentúra obsadila dve bronzové priečky za prácu pre klienta O2 Slovakia, druhé a tretie miesto pre klienta Expo.

Čestné uznanie za unikátne prepojenie komerčnej a charitatívnej aktivity získala za prácu Kyslík (O2) pre deti (Čo sa skrýva v elektronickej faktúre) pre klienta O2 a za entuziastický prístup a osobnú zaangažovanosť k nepopulárnej téme za prácu Ľud vs. Hazardné hry pre Asociáciu zábavy a hier a Asociáciu prevádzkovateľov videohier.

Po dve ocenenia si z PROKOP-a odnášajú Lidl a agentúry Seesame Communication Experts – pre klientov Henkel a Ikea, Webster pre GSK Slovensko, PS: Digital za prácu pre občianske združenie Brániť sa oplatí Slovensko a MVSR a agentúra 1st Class Agency za práce pre klienta Pivovary Topvar.

Jedno ocenenie získali Volkswagen, Telekom v spolupráci s EFFETA, krajská organizácia cestovného ruchu Turizmus regiónu Bratislava, agentúry SKPR Strategies, Ami Communication, Lukash, Triad Advertising a Wiktor Leo Burnett.

Okrem agentúry PR Clinic získala čestné uznanie poroty aj agentúra Black Apple – za prínos k zvyšovaniu kvality regionálnych aktivít pre Cech hostinských Banská Bystrica a za projekt, ktorý ťažil z netradičného spojenia volieb, akademických vedomostí a PR prostriedkov pre klienta UMB Banská Bystrica.

Ocenenie PR osobnosť roka poputovala PR manažérovi a hovorcovi spoločnosti Lidl Tomášovi Bezákovi.

Do súťaže bolo prihlásených celkovo 80 prác v 11 kategóriách. V porote sú zastúpení odborníci a špecialisti na PR a komunikáciu zo strany agentúr, zadávateľov a akademického a mediálneho prostredia.