Asociácia public relations Slovenskej republiky počas 8. ročníka udelila celkovo 31 ocenení, z ktorých šesť získala agentúra Seesame za projekty Cena Dionýza Ilkoviča s podporou PosAm pre PosAm, Youtuberi bojujú proti falošným správam, Ruky preč od mojej poistky pre Slovenskú asociáciu poisťovní a Miesiči pre AbbVie.

Tri ocenenia má agentúra AMI Communications za práce Mrazivá zbraň Sokolíkov pre klienta Cryomed, Medzinárodný deň Borovičky 2017 a Deň súkromného podnikania pre Metro.

Dve ocenenia získala značka Lidl za práce Aj ja som Lidl a Lidl Šifru a agentúra 1st Class Agency za prácu Vybeer sa von pre Slovenské združenie výrobcov piva a sladu a prácu Dominika Cibulková – príchod víťazky WTA 2016 pre Partners Group.

PROKOP pozná víťazov, najviac ocenení má Seesame

Zdroj: Lidl

Dve víťazstvá putujú aj do agentúr Oliver za kampane 10 príbehov, ktoré menia Slovensko, a prácu 10. výročie pre klienta O2, PS: Digital za prácu Výlety naslepo pre Nadáciu otvorenej spoločnosti a PR.Konektor za kampane Aj školu môžeš lajkovať a Pridaj sa k nám pre klienta Mondelez CZ/SK.

Jeden shortlist na ocenenie premenila agentúra Triad Advertising za prácu 17. november 2016 pre klienta O2, agentúra Elite Solutions za prácu O2 Dobré dáta rovnako pre klienta O2, agentúra Wiktor Leo Burnett s prácou Hurbanovský centimeter pre Heineken Slovensko.

Jedno cenenie si vybojovala aj Škoda Auto Slovensko za prácu Expedícia Kodiaq obrovský: Pripojte sa, Core4 za prácu Viva Ulica pre Slovenskú sporiteľňu, Neopublic Proter Novelli za prácu Čo chcete, však on vôbec nepočuje pre Med-El, MCC Professionals za Film Čiara pre Wandal Production, Neuropea za One Roof – Vitajte pod jednou strechou pre Novartis Slovakia, OZ Ružomberčan s kampaňou pre vlastné občianske združenie a Dynamic Relations 2000 za prácu Esperia Shopping Mall pre J&T Real Estate.

Organizátori udelili aj ocenenie PR Osobnosť roka, ktoré získal Milan Stupka, corporate communication manager zo spoločnosti BMW Group. Ocenenie sa udeľuje osobnostiam, predovšetkým z radov klientov, ktorí rozumejú hodnote a efektivite PR a prisudzujú PR strategické miesto v komunikačnom mixe.

OCENENÍ V HLAVNEJ KATEGÓRII
A. CORPORATE COMMUNICATION
Názov práce Agentúra Zadávateľ
1. miesto: 17. november 2016 Triad Advertising O2
2. miesto: Aj ja som Lidl Lidl Lidl
3. miesto: O2 Dobré dáta Elite Solutions O2 Slovakia
B. BUSINESS TO BUSINESS PR
1. miesto: Deň súkromného podnikania AMI Communication Metro
C. BUSINESS TO CONSUMER PR
1. miesto: Hurbanovský centimeter Wiktor Leo Burnett Zlatý Bažant
2. miesto: Mrazivá zbraň Sokolíkov AMI Communication Cryomed
3. miesto: Vybeer sa von 1st Class Agency Slovenské združenie výrobcov piva a sladu
3. miesto: Expedícia Kodiaq Obrovský Škoda Auto Slovensko Škoda Auto Slovensko
3. miesto: Medzinárodný deň Borovičky 2017 AMI Communication Metro
D. COMMUNITY RELATIONS
1. miesto: Viva ulica Core4 Slovenská sporiteľňa
2. miesto: Miesiči Seesame AbbVie
3. miesto: čo chcete, však on vôbec nepočuje Neopublic Porter Novelli Med-El
E. INTERNAL COMMUNICATION
2. miesto: 10. výročie O2 Slovakia/Oliver Agency O2 Slovakia
3. miesto: One Roof - Vitajte pod jednou strechou Neuropea Novartis Slovakia
3. miesto: Lidl Šifra Lidl Lidl
OCENENÍ V ŠPECIÁLNYCH KATEGÓRIÁCH
Názov práce Agentúra Zadávateľ
A. BEST MEDIA PLACEMENT
1. miesto: Film Čiara MCC Professionals Wandal Production
2. miesto: Dominika Cibulková príchod víťazky WTA 2016 1st Class Agency Partners Group SK
B. DIGITÁLNE PR
1. miesto: Výlety Naslepo PS: Digital OSF - Nadácia otvorenej spoločnosti
2. miesto: Pridaj sa k nám PR.Konektor Mondelez CZ/SR
3. miesto: YouTuberi bojujú proti falošným správam Seesame Globsec Policy Institute
C. REGIONAL COMMUNITY RELATIONS
2. miesto: Kampaň pre OZ Ružomberčan OZ Ružomberčan OZ Ružomberčan
3. miesto: Eperia Shopping Mall Dynamic Relations 2000 J&T Real Estate
D. EVENT PR
1. miesto: 10 príbehov, ktoré menia Slovensko Oliver Agency O2 Slovakia
2. miesto: Dominika Cibulková príchod víťazky WTA 2016 1st Class Agency Partners Group SK
3. miesto: Aj školu môžeš lajkovať PR.Konektor Mondelez CZ/SR
E. VLÁDNE A POLITICKÉ PR
1. miesto: Ruky preč od mojej poistky Seesame Slovenská asociácia poisťovní
3. miesto: Dvojaká kvalita MPRV SR MPRV SR
F. SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ, FILANTROPIA A PR PRE NEZISKOVÉ ORGANIZÁCIE
1. miesto: Výlety Naslepo PS: Digital OSF - Nadácia otvorenej spoločnosti
2. miesto: Cena Dionýza Ilkoviča s podporou PosAm Seesame PosAm
3. miesto: YouTuberi bojujú proti falošným správam Seesame Globsec Policy Institute