Najväčšiu šancu na výhru z hľadiska počtu nominácií má agentúra PR Clinic, ktorá vo finále zabojuje s 9 shortlistami pre klientov O2, SAV, Expo a Novo-NMN-Automatentechnik spol. s.r.o.
Druhou agentúrou z hľadiska počtu získaných shortlistov je Seesame Communication Experts, ktorá získala 5 nominácií za práce pre Ikea, Shell, Dell a ISA a Henkel.
Štyri shortlisty má agentúra AMI Communications pre klientov Datamolino, Škoda Auto a Poštovú banku. O jeden menej shortlist získali agentúry Triad Advertising s prácami pre klienta O2 a ČSOB a 1st Class Agency pre klientov Topvar Sabmiller a Partners Group.
Dva shortlisty získali Lidl, Generalli a agentúry PRime Time pre klientov ČSOB a Lenovo, Webster pre GSK Slovensko, Black Apple pre Univerzitu Mateja Bela BB a Cech hostinských BB a PS: Digital pre občianske združenie Brániť sa oplatí Slovensko a MVSR.
Po jednom shortliste majú agentúry SKPR Strategies, PR.Konektor, Mayer/McCann-Erickson, Dynamic Relations 2000, Volkswagen, Smartfin, Made in Media, Lukash, Wiktor Leo Burnett, Elite Solutions, Krajská organizácia CR Turizmus regiónu BA, Be Cool, Telekom v spolupráci s EFFETA a Kharisma.
Do súťaže bolo prihlásených celkovo 80 prác v 11 kategóriách. V porote sú zastúpení odporníci a špecialisti na PR a komunikáciu zo strany agentúr, zadávateľov a akademického a mediálneho prostredia.
Slávnostné odovzdávanie cien je naplánované na 5. Októbra 2015 v hoteli Holiday Inn v Bratislave.