Tendra Profesia sa zúčastnili štyri oslovené agentúry. Profesia si vybrala Zaraguzu s tým, že prvé výsledky by spolupráca mala priniesť začiatkom roka 2016.

„Ambíciou Profesie je posunúť vnímanie firmy z pozície štandardného online portálu do roviny partnera, ktorý sprevádza ľudí na ceste ich životnými úspechmi aj zmenami. Zaraguza sa s nami nastavila na jednu vlnovú dĺžku a ceníme si ich dôsledný prístup aj úžasnú kreativitu,“ uviedol marketingový manažér Profesie Michal Kadeřábek.

Cieľom spolupráce je podľa spoločnosti strategické zastrešenie všetkých produktov, ktoré postupne pribúdali pod značku firmy Profesia.

Návštevnosť Profesia.sk v októbri tohto roka dosiahla z desktopov 562 202 reálnych používateľov, z mobilov to bolo 158 147 RU. Spoločnosť okrem svojho jobportálu s ponukou pracovných miest zastrešuje aj weby Platy.sk, Domelia.sk či HR aplikáciu Mark.

Profesiu vlastní fínska spoločnosť Alma Media, ktorá sa majiteľom firma stala koncom roku 2012. Alma Media tuzemskú firmu kúpila od britskej skupiny Daily Mail and General Trust, ktorá sa stiahla zo slovenského trhu.