„Máme novú prácu. Profesia ide po prvýkrát do televíznej kampane a tak už čoskoro môžete sledovať, čo sa nám spoločne podarilo vymyslieť,“ uvádza Zaraguza vo svojom statuse na sociálnej sieti Facebook.
Aktualizované 19.1.: Kampaň cieli predovšetkým na ľudí, ktorí už prácu majú, sú s ňou však nespokojní a cítia, že potrebujú v živote zmenu.
Kampaň je poskladaná z troch televíznych spotov, ktoré nesú názvy „Na pive“, „Čaj o piatej“ alebo „Ráno vo fitku“. Spoločným znakom všetkých troch je claim kampane „Zmeň prácu, zmeníš svoj život“. Všetký tri ukazujú ľudí, ktorí si vďaka práci môžu prispôsobiť deň podľa vlastných potrieb.
Premiérová kampaň od Zaraguzy by mala byť okrem televízie nasadená v rádiu, outdoore, online a printe. Prebiehať bude počas januára a februára.
Pri printových vizuáloch Zaraguza stavila na jednoduchú typografiu, ktorú si má čitateľ jednoducho spojiť so značkou Profesia. Ich súčasťou má byť aj podkampaň k tohtoročnému veľtrhu práce Profesia Days. V rádiu a na digibordoch sa kreatíva prispôsobila konkrétnemu časovému úseku dňa. Podľa agentúry má vyprovokovať k životnej zmene.
Zdroj: Zaraguza
Zaraguza začala spolupracovať s portálom Profesia.sk v závere minulého roka. Cieľom spolupráce má byť podľa spoločnosti strategické zastrešenie všetkých produktov, ktoré postupne pribúdali pod značku firmy Profesia. Viac informácií.
Profesia si doposiaľ svoje reklamné kampane pripravovala inhouse.