„Celý nápad kampane vyplýva z dlhoročných prieskumov a štatistík. Prostredníctvom Profesia.sk pošlú používatelia v priemere 16-tisíc takýchto odporúčaní za mesiac. Z analýzy vyplýva, že odporúčané ponuky motivujú ľudí k reakcii na pracovnú ponuku viac ako ponuky neoporúčané, pričom najčastejšie hľadajú prácu pre svojich blízkych ženy vo veku 25 až 55 rokov,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk PR manažérka Profesie Katarína Tešla Klembalová.
Súčasťou kampane sú dva spoty nasadené v televízii. Hlavnými hrdinami sú ľudia, ktorým ich blízki odporučili pracovnú ponuku. Vďaka tomu si cyklistka môže užívať v poobedňajších hodinách jazdu na bicykli s priateľkou alebo dcéra môže tráviť viac času so svojím otcom. Kampaň sprevádza myšlienka – „Buď posol dobrých prác“, ktorú v spote vysloví aj voice-over.
„Na základe pozitívnych výsledkov z prieskumu minulej televíznej kampane sme sa rozhodli vizuálne nadviazať na predošlú kampaň krátkymi televíznymi spotmi. Podobnosť s predošlou kampaňou možno nájsť v tom, že Profesia sa stavia opäť do úlohy pozitívneho motivátora,“ hovorí K. Tešla Klembalová.
Ako ďalej dodáva, ľudia častokrát vykonávajú zamestnanie, ktoré ich nenapĺňa a nebaví, ale obávajú sa vykročiť z komfortnej zóny. „V prvej kampani ‚Zmeň prácu, zmeň život‘ sme ich vyzývali k zmene a teraz pokračujeme ďalej v tom, že sme do ‚deja‘ vtiahli aj rodinu, priateľov a blízkych. Práve tí sú často tými, ktorí nám odporúčajú prácu zmeniť.“
Zdroj: Profesia.sk
Kampaň od reklamnej agentúry Zaraguza Digital je nasadená v televízii, na reklamných nosičoch na vybraných miestach a na internete.