Ak kultúrna rubrika ani nepatrí k tomu najvyhľadávanejšiemu, čo si prečítate v novinách, 50-sekundový TV spot pre túto sekciu v The Sunday Times určite oceníte. Reklama bez digitálnych trikov obsahuje viaceré kultúrne odkazy, od Forresta Gumpa až po Daft Punk.

Ak máte dve minúty času, pozrite si čudesný TV spot, ktorý bol iba lokálne nasadený počas nedávneho Super Bowlu (finále ligy v americkom futbale). Na konci Ad-Week-Endu sa dozviete, na WTF to bola vlastne reklama.

Mnohí návštevníci Soči zažívajú, súdiac podľa záberov na záchody či hotelové izby, návrat do čias minulých. O to futuristickejšie vyzerá séria spotov pre BMW, ktoré automobilka nasadila v USA k štartu zimnej olympiády. Reklamy (vraj) predstavujú elektrickú budúcnosť výrobcu luxusných vozidiel.

Viacero značiek vyjadrilo v súvislosti s usporiadateľom olympiády kritický postoj voči zákonom diskriminujúcim homosexuálov v Rusku. Google upravil svoje logo, Channel 4 sa tiež vyfarbil a kanadský Inštitút pre diverzitu a inklúziu vo vtipnom spote upozornil, že olympiáda bola vlastne vždy tak trochu gay.

Na záver ešte jedna fake reklama na fotoappku Instagram. Ako by táto vyzerala v osemdesiatych rokoch? Pozor - vo videu vás čaká ťažké retro.

Odhalenie 2. spotu - Nie, nejde o trailer na film, ale reklamu pre právnicku kanceláriu v americkej Georgii. V spote vyrozprával svoj skutočný príbeh majiteľ kancelárie.