Vysokú úroveň obsadenia printovej kategórie národnej súťaže o najkreatívnejšiu reklamu Zlatý klinec 2008 dokazujú aj strieborné a bronzové práce.

 

Printy, ktoré majú klinec


Viete si predstaviť krajší zážitok? Vašich 500 korún mesačne zachráni život dieťaťa. Kampaň občianskeho združenia Magna Deti v núdzi využívajúca slovník cestovných agentúr bola spustená v preddovolenkovom období. Bronzový klinec pre Vaculik Advertising.




Printy, ktoré majú klinec


.týždeň skončil ako druhý najlepšie ilustrovaný časopis sveta na medzinárodnej súťaži fotoeditovania The Best Of Photojournalism 2007. Ako nebulvárny spoločensko-politický týždenník patrí medzi „ohrozené druhy“ žurnalistických produktov. Inzertná kampaň využíva tento fakt a upozorňuje na úspechy časopisu provokačným ohlásením jeho konca. Fotografia použitá v kampani bola aj súčasťou ocenených príspevkov. Strieborný klinec pre dvojicu Csere & Erdélyi.




Printy, ktoré majú klinec


Čím rýchlejšie ste menili stránky časopisu, tým rýchlejšie skákalo dievčatko so švihadlom. Skákajúci print bol súčasťou kampane spoločnosti Union, Zelené švihadlo. Tá nabádala spotrebiteľov, aby si skočili za zdravím so skutočným zeleným švihadlom. Bronzový klinec pre Wiktor Leo Burnett.




Printy, ktoré majú klinec


Po otočení printu Amnesty International zistíte, že vyjadriť vlastný názor je v niektorých krajinách životu nebezpečné. Bronzový klinec pre MUW Saatchi & Saatchi.