V televíznom spote vystupuje mladý pár. Značka vysvetľuje, ako si jednoducho rozjasniť domácnosť. Voice-over odporúča najprv sa prezliecť, presunúť nábytok do stredu, zakryť ho, vymaľovať a hotovo.  

„S novým Primalexom Polar ide maľovanie od ruky,” zaznie na konci spotu reklamné polostvo spoločnosti PPG Deco Slovakia. Mladý muž a žena to všetkú stihnú za 22 sekúnd.

„V televíznom spote ukazujeme, ako si premaľovať byt v pár jednoduchých krokoch. Pomohli sme si pri tom kamerovými trikmi, ktoré celý spot odľahčili a urobili ho vizuálne zaujímavejším,” vysvetlila Katarína Kaššová, Account Manager agentúry Zaraguza.

Reklamná kampaň odštartuje 22. mája. Spot budú vysielať stanice skupiny Markíza Group. Okrem televízie je reklama nasadená aj do onlineu a offlineu.

Reklama beží aj na Youtube, Facebooku, Googli, ako aj na internetových portáloch. Inovovaný produkt sa spoločnosť rozhodla propagovať aj v tlači - v tematických magazínoch Môj dom a Urob si sám.

Na vonkajšie bannery, plagáty či podlahové samolepky narazia spotrebitelia aj priamo v predajniach.