Televízia kampaňou nadväzuje na súčasnú komunikáciu v duchu „Je nám spolu Prima“ a dáva jej nový, podľa vlastných slov emocionálnejší rozmer. Demonštrované to je na situáciách, v ktorých ľudia prežívajú silné emócie.

„Pri príležitosti 26. narodenín značky Prima chceme posilniť jej vnímanie u divákov ako priateľskej značky, ktorá je súčasťou ich každodenného života, a s ktorou môžu spoločne prežívať všetky svoje emócie,“ uviedol Marek Singer, generálny riaditeľ skupiny Prima.

Koncept kampane je postavený na otázkach, ktoré pomáhajú vytvárať spoločný príbeh a podčiarkujú aj pocit spolupatričnosti televízie Prima s jej divákmi. Ten zdôrazňuje aj claim v znení „Spája nás viac, než si myslíme, a to je Prima!“.

Kampaň bude naďalej rozvedená aj do udalostí organizovaných alebo sponzorovaných televíziou. To podčiarkuje dlhodobý zámer zabávať divákov a s nimi zdieľať emócie aj mimo obrazoviek.

„Radi by sme túto strategickú kreatívnu ideu, ktorá vznikla na základe rozsiahleho brandového výskumu, využívali dlhodobo. V druhé fáze na samotnú komunikáciu plynulo nadviažeme produktovú kampaň pri uvedení jesenných programov, ktorú doplníme o identity v rovnakom štýle s kľúčovými tvárami televízie Prima,“ dodáva M. Singer.

Za realizáciou kreatívneho konceptu stojí tím audiovizuálneho štúdia Department na čele s Michalom Pacinom. Samotné televízne spoty režíroval Maxmilian Turek. Hudbu zložil autor televíznych reklám Karel Havlíček. Kampaň beží na všetkých kanáloch televízie prostredníctvom dvoch spotov, nasadená je aj v online, printe, outdoore a rádiách.