Prezídium Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR) sa rozšíri o dvojicu skúsených odborníkov – Evu Babitzovú, managing partner agentúry Media Central a Štefana Vadocza, zakladateľa a riaditeľa komunikačnej agentúry Neopublic.

Rozhodlo o tom Valné zhromaždenie APRSR na svojom novembrovom zasadnutí. Členmi najvyššieho výkonného orgánu APRSR boli doteraz prezidentka asociácie a šéfka SKPR STRATEGIES, Soňa Lexmanová, majiteľka a riaditeľka 1st CLASS AGENCY, Katarína Remiaš a partner agentúry Seesame, Juraj Caránek. Prezídium tak bude fungovať opäť v plnom zložení.

„Noví členovia, rôznorodosť a skúsenosti členov prezídia umožnia asociácii ešte efektívnejšie podporovať svojich členov a zároveň ďalej zvýšiť jej kredibilitu voči ostatným branžovým asociáciám a ostatným externým stakeholderom,“ zhodnotila Soňa Lexmanová.

Babitzová: Hranice PR sa posúvajú

Noví členovia prichádzajú do prezídia s jasnou víziou prispieť k posilneniu výtlaku a dopadu PR na Slovensku. „Tak ako sa kedysi príchodom internetu rozostrili hranice medzi jednotlivými typmi médií, tak sa v súčasnosti posúvajú a menia hranice a možnosti komunikačných agentúr. Práve PR agentúry ponúkajú najväčšiu škálu riešení v súčasnom komplexnom komunikačnom vesmíre. Ja by som rada s podporou členov našla spôsoby, ako slovenským firmám odkomunikovať potenciál PR,“ hovorí Eva Babitzová, skúsená profesionálka v oblasti médií a komunikácie, ktorá pracovala na top manažérskych pozíciách vo viacerých médiách. Roky riadila Rádio Expres, vlastní agentúru Promo Punkers, viedla reklamnú agentúru Mark BBDO. V súčasnosti manažuje PR a eventovú agentúru Media Central.

Vadocz: Medzinárodná výmena know-how

Šéf agentúry Neopublic Štefan Vadocz chce upriamiť pozornosť trhu a kolegov na tri priority – kontinuálne vzdelávanie pre členov asociácie s cieľom lepšieho a profesionálnejšieho poskytovania servisu, medzinárodnú spoluprácu s asociáciami v susedných štátoch a mapovanie trhu a využívania rôznych nástrojov v PR. „Tieto priority sa navzájom podporujú. Vďaka medzinárodnej výmene praktických informácií a prieskumom budeme zlepšovať naše know-how, ktoré budeme zdieľať s adeptami v našej profesii,“ dodáva Štefan Vadocz, ktorý založil Neopublic v roku 2000 s jasnou víziou poskytovať inovatívne komunikačné služby a pomáhať klientom riešiť ich komplexné obchodné problémy.

Na konferencii Marketing Rulezz v paneli TREND Masterclass diskutovali predstavitelia  najvýznamnejších subjektov na mediálnom trhu – Martin Heržo z TV JOJ, Michal Teplica z News and Media Holding (NMH), Dana Jánošová z BILLA Slovensko, Ján Havelka z Group M či expert na mediálne prieskumy Ivan Šimek.
Neprehliadnite

Slovenský mediálny trh pod tlakom: Odborníci hovoria o budúcnosti televízie, reklamy a dát

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Čo pozeráme, čítame a počúvame? Najpopulárnejšie médiá Slovákov odhaľuje najnovší prieskum

TREND TOP 2024
Neprehliadnite

TREND ocenil lídrov biznisu: Prestížne ceny získali osobnosti a firmy, ktoré menia Slovensko

Televízia Markíza sídli v Záhorskej Bystrici.
Neprehliadnite

Nečakaný návrat po 20 rokoch: Markíza posilňuje manažment o známe meno

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Televízna reklama už oslovuje len starších. Kde objavujú nové značky mladší zákazníci?

Na sníkme ministerka kultúry SR Martina Šimkovičová (nominantka SNS) a v pozadí riaditeľka Medzinárodného domu umenia pre deti Bibiana Petra Flach prichádzajú na tlačovú konferenciu na tému Závažné zistenia vyplývajúce z auditu v Medzinárodnom dome umenia pre deti Bibiana 18. novembra 2024 v Bratislave. FOTO TASR - Jakub Kotian
Neprehliadnite

Ministerstvo kultúry mení podmienky podpory tvorcov. Zmeny sa dotknú tvorby pre deti