Súčasťou globálnej kampane je Deň pracovných príležitostí, ktorý bude vo štvrtok 19. septembra organizovaný vo všetkých reštauráciách aj na Slovensku. McDonald's chce uchádzačov osloviť prezentáciou toho, čo práca obnáša.
Kampaň bude komunikovaná okrem reštaurácií aj na sociálnych sieťach a v médiách v priebehu septembra.
„Rozprávajú o tom, ako im skúsenosti získané v McDonald's pomohli v ich ďalšom smerovaní. Tieto videá budeme zdieľať na našich interných kanáloch, webe, či sociálnych sieťach,“ dodáva ku kampani Lucia Poláčeková, PR Supervízor McDonald´s Slovensko.
Dopĺňať ju budú aj série príbehov úspešných zamestnancov. Vyrozprávajú ich súčasní i bývalí zamestnanci, ktorí v McDonald's začínali a niektorí pôsobia v manažmente veľkých spoločností alebo riadia vlastné firmy. Jedným z nich je napríklad aj Peter Krasnec, šéf spoločnosti Ave SK.
Spoločnosť McDonald's na Slovensku aktuálne zamestnáva takmer 2 300 ľudí. Podľa doterajších štatistík majú najväčší záujem o prácu v tejto sieti reštaurácií najmä mladí ľudia vo veku 16 až 20 rokov, je ich približne 43 percent.
„Reštaurácie McDonald's bývajú pre veľa mladých ľudí prvá pracovná skúsenosť. Znamená to, že ich systematicky učíme zodpovednému prístupu voči ostatným kolegom. Okrem toho získavajú potrebné komunikačné zručnosti so zákazníkmi, cenné skúsenosti v oblasti vedenia ľudí a potrebnej tímovej spolupráce,“ hovorí o získavaní pracovných zručností Adriana Boháčová, HR manažérka McDonald´s Slovensko.
Zdroj: McDonald’s
Zdroj: McDonald’s