J. Rybár prišiel do Pelikánu z cestovnej kancelárie CKM 2000 Travel, kde pôsobil ako online media manager. „Teším sa na novú výzvu v mladom a dynamickom tíme, ktorý je plný nápadov, odhodlania a ktorý sa chce neustále zlepšovať,“ uviedol.

Dodal tiež, že už od začiatku jeho pôsobenia na novom mieste sa spolu so svojimi kolegami sústredí na čiastočnú zmenu povedomia o Pelikáne. Toho podľa J. Rybára pozná drvivá väčšina Slovákov len kvôli výhodnej a širokej ponuke leteniek, „vďaka ktorej si vybudoval pozíciu technologického lídra nielen v našom travel industry“.

„Práve ona mu však umožňuje ľuďom distribuovať aj ďalšie hodnotné cestovateľské zážitky vo forme klasických letných či exotických dovoleniek, víkendových pobytov na horách alebo v kúpeľoch. O tejto možnosti ale veľa Slovákov ani len netuší. A práve tu sa skrýva jedna z mojich hlavných úloh,“ vysvetlil nový PR manažér.

Okrem CKM 2000 Travel pracoval J. Rybár aj v redakcii domáceho a zahraničného spravodajstva v bývalom internetovom denníku Aktuálne.sk a krátko aj v printe domáceho ekonomického spravodajstva Hospodárskych novín.

Pelikán pôsobí aj v ďalších piatich krajinách Európy – Česká republika, Maďarsko, Poľsko, Rakúsko a Nemecko. Spoločnosť vznikla ešte v roku 2004 ako prvý online predajca leteniek, ubytovania, cestovného poistenia a doplnkových cestovateľských produktov.