Posolstvá reklám Svetového fondu na ochranu prírody (WWF) pošlite ďalej a TREND po prečítaní dajte do zberu.
Les, stromy, strom, smrť. Print z pekinskej agentúry Shunya, ktorá v ňom použila kresťanský symbol aj napriek tomu, že v Číne je len približne 0,2 percenta kresťanov.
Záchodová kreativita nemusí byť vôbec zlá. Čím viac papiera použijete, tým skôr zmiznú naše lesy. Agentúra Saatchi & Saatchi z Dánska.
Každú minútu zmizne 15 km2 dažďových pralesov. Print od Uncle Grey má názov Tarzan.
Pozrite sa, koľko oxidu uhoľnatého nevypustíte do ovzdušia, ak len jeden deň nepoužijete svoje auto. WWF sa podarilo dostať do svetových spravodajstiev vďaka pekinskej agentúre Ogilvy & Mather
Odlesňovanie v Číne ohrozuje pandy. Doslova. Všimnite si, ako sa s logom WWF pohrala agentúra The Name z Ríma
Pomaľované ruky v reklame nie sú novinka, ale tentoraz sa skutočne vydarili. Saatchi & Saatchi Simko zo Švajčiarska odkazuje: Zvieratá potrebujú našu pomocnú ruku.