Značka Ogilvy mala pre agentúru Creative Department (bývalý CD – Ogilvy&Mather) v ostatnej dobe menší prínos ako pri uzatvorení afiliačnej zmluvy v roku 2000, uviedla v reakcii na prechod značky Ogilvy k agentúre Istropolitana riaditeľka Creative Department Simona Bubánová. „V čase, keď sme nastavovali finančné parametre licenčnej zmluvy, bolo portfólio klientov siete Ogilvy na Slovensku neporovnateľne väčšie, ako tomu je, bohužiaľ, v posledných rokoch," tvrdí Bubánová.

Pre Creative Department stratil Ogilvy prínos


V čase, keď sme nastavovali finančné parametre licenčnej zmluvy, bolo portfólio klientov siete Ogilvy na Slovensku neporovnateľne väčšie, ako tomu je, bohužiaľ, v posledných rokoch, tvrdí Simona Bubánová.

K prvému zásadnému prehodnoteniu spolupráce podľa nej prišlo pred dvomi rokmi. V tom čase začala s Ogilvy rokovať podľa slov riaditeľa Martina Poláka agentúra Istropolitana (bývalá D'Arcy). K ukončeniu zmluvy o značke medzi Ogilvy&Mather a agentúrou Creative Department došlo minulý rok.

„Po evaluácii plusov a mínusov spolupráce a po dlhých rokovaniach o rôznych možnostiach spolupráce sme dospeli k ukončeniu zmluvy o zastupovaní," uviedla šéfka Creative Department Bubánová. Myslí si, že „v dnešných zložitých časoch finančnej krízy, keď klienti hľadajú čo najvyššiu efektivitu investovania svojich prostriedkov, sa do popredia záujmu dostanú omnoho viac hodnoty lokálneho know-how a personálnych kvalít než medzinárodná značka." Za tú musí jej „nájomník" platiť.

Reklamná agentúra Creative Department pôsobí na trhu od roku 1996, od roku 2000 zastupovala sieť Ogilvy & Mather na Slovensku prostredníctvom afiliačnej zmluvy.

Od februára používa názov siete bývalá Istropolitana D`Arcy, po novom Istropolitana Ogilvy. Viac informácií.