Dôvodom je spoločná „selfie“ foto trojice bankárok s modelovým klientom, ktorý „samoportrét“ zhotovuje smartfónom a pracovníčky prstami naznačujú hodnotu úroku pri depozitnom vklade.
Sberbank v kampani komunikuje nový produkt progresívneho úročenia vkladov, pri ktorom klient prvý rok zhodnocuje svoje peniaze jednopercentným úrokom, druhý rok dvojpercentným a tretí rok trojpercentným.
Banka pokračuje v kreatívnom koncepte, ktorý stavia na tom, že akcia sa odohráva vždy priamo na pobočke.
Kampaň Sberbank na depozitný vklad s progresívnym úročením Zdroj: This is Locco
Okrem hlavného vizuálu vznikol aj nový, 20-sekundový TV spot. V ňom sa klient dočká takisto „zvýšenej“ starostlivosti troch bankárok, pričom jedna mu uvarí kávu a ďalšia podá pero.
„Nápad, kde sa ku klientovi postupne pridávajú bankárky, chce vyjadriť nielen každoročné postupné úročenie, ale aj silný dôraz na individuálny prístup ku klientovi,” vysvetľuje Tomáš Rosputinský, creative director agentúry This is Locco, ktorá od vlaňajška zastrešuje marketingovú komunikáciu Sberbank.
„Sme radi, že sme nemuseli vymýšľať metafory či substitučné situácie, ale dokázali sme odohrať produktový benefit tou najjednoduchšou a najprimárnejšou situáciou, ktorá nastane, keď klient vojde do pobočky,“ doplnil T. Rosputinský.
Spot je od druhého májového týždňa nasadený vo vysielaní staníc Markíza, Doma a Dajto. Kampaň Sberbank potrvá do konca júna.
This is Locco pokrýva ATL a BTL aktivity Sberbank od augusta 2013, keď po agentúre Mayer / McCann Erickson prevzala aj nadlinkovú komunikáciu. Predošlá agentúra mala vlani na jar na starosti launch značky po premenovaní sa banky z Volksbank na Sberbank. This is Locco spočiatku zastrešovala online komunikáciu Sberbank.
Režisérom spotov Sberbank je Tom