Nemeckú módnu značku s.Oliver od augusta zastupuje na Slovensku PR agentúra Kharisma. Na starosti bude mať komunikáciu s verejnosťou a médiami, budovanie imidžu značky a „informovanie o aktuálnych trendoch a módnych kolekciách “ z domu s.Oliver.
Slovenské aktivity majú nadviazať na tie, ktoré s.Oliver rozvíja na ostatných trhoch. „Cieľom komunikácie bude vo väčšej miere posilniť vzťahy s verejnosťou a rozšíriť povedomie o značke,“ uviedla v tlačovej správe marketingová koordinátorka firmy s.Oliver pre Českú a Slovenskú republiku Pavla Pirklová. Slovenský trh podľa nej patrí pre s.Oliver „popri Česku, Poľsku, Rakúsku, Švajčiarsku a krajinách Beneluxu medzi najvýznamnejšie pre sieť s oblečením.“
S.Oliver má na Slovensku päť brandovaných obchodov, štyri z nich sú v Bratislave, jeden v Trenčíne. Značku predávajú na Slovensku aj iné obchody, okrem iného medzinárodný reťazec Peek & Cloppenburg.
Firma má celosvetovo spolu 234 vlastných predajní a 278 predajní fungujúcich na základe franchisingu. Oblečenie predáva 2 300 obchodov vo vyše 30 krajinách. Nemecká firma so sídlom v Rottendorfe uvádza posledné tržby z predaja tovarov pod značkou s.Oliver za rok 2009, keď dosiahli 1,16 miliardy eur.