LWp Communications bude koordinovať PR aktivity v Maďarsku, na Slovensku a v Česku, kde bude partnerskou agentúrou EMC.

„Snažíme sa rozvíjať naše služby a zvýšiť počet zákazníkov v strednej a východnej Európe. V týchto troch krajinách konsolidujeme naše PR aktivity, aby sme dosiahli jednotnú, konzistentnú a organizovanú komunikáciu značky – a na to sme si ako partnera vybrali LWp Communications,“ povedal Jim Helfgott, viceprezident pre marketing a obchod, UPC DTH. „Plánujeme pre našich zákazníkov niekoľko inovácií. Rok 2016 by mal byť vzrušujúci,“ dodal.

UPC DTH svoju satelitnú službu ponúka na Slovensku aj v Česku pod názvom freeSat, na maďarskom trhu ako UPC Direct. Spoločnosť pôsobí aj v Rumunsku (Focus Sat).

Operátor uvádza pri svojich direct-to-home službách na uvedených trhoch 800-tisíc zákazníkov. U nás mal freeSat vlani podľa zverejnených výsledkov materskej spoločnosti Liberty Global 69 300 klientov, čo znamenalo medziročný nárast takmer päť percent.

„Tešíme sa na spoluprácu s UPC DTH, ako aj ďalšími dvoma agentúrami. Koordinovať a podporovať komunikačné služby a riešenia v rôznych krajinách je vždy veľmi zaujímavé a zároveň je to dobrá príležitosť spolupracovať na medzinárodnej úrovni s takou známou značkou a skúsenými profesionálmi. Dúfame, že nás čakajú plodné roky s úspešnými a vzrušujúcimi aktivitami,“ povedala Nora Weichingerová, partner v LWp Communications.

Slovenská agentúra mediamedia vznikla v roku 2009, jej zakladateľmi a majiteľmi sú traja bývalí novinári Lukáš Pardubský, Marek Bezák a Slavomír Šikuda.