Vedením PR oddelenia je v Poštovej banke po novom poverená Katarína Kližanová Rýsová, ktorá bola v minulosti hovorkyňou strany Smer-SD a pracovala aj pre ministerstvo obrany. V minulosti bola tiež novinárkou, pracovala napríklad pre Slovenku. 

PR oddelenie Poštovej banky povedie bývalá hovorkyňa Smeru

Jej úlohou bude nastaviť komunikačnú stratégiu Poštovej banky, ako aj vybudovať silné PR oddelenie. S komunikačnými aktivitami banke pomôže PR agentúra Neopublic, ktorá uspela vo výbere spomedzi piatich oslovených agentúr.

V Poštovej banke dochádza aj k zmene na poste marketingového riaditeľa. V júli z pozície odchádza Marek Mikle, namiesto neho nastúpi Miroslav Verner, bývalý marketingový riaditeľ slovenského Lidlu.

Poštová banka zároveň oznámila, že spustila výber novej kreatívnej agentúry. Ostatné kampane pre ňu pripravovala agentúra Mayer/McCann Erickson. Do spotov obsadila aj hercov Ľuboša Kostelného či Annu Šiškovú.

„Poštová banka naštartovala proces dobiehania viacerých trendov na poli bankovníctva s cieľom byť modernou a silnou finančnou inštitúciou. Aj preto za posledné obdobie prechádza viacerými personálnymi a inými zmenami s cieľom nastaviť nanovo celú obchodnú stratégiu a s tým súvisiacu marketingové, komunikačné a PR smerovanie,“ uviedla k zmenám hovorkyňa Lýdia Žáčková. Tá funkciu zastáva od júla, keď nahradila Annu Jamborovú. Do banky prišla z PR agentúry Divino.

Poštová banka funguje od vlaňajšieho augusta s novým generálnym riaditeľom. Stal sa ním Andrej Zaťko, ktorý prišiel z J&T Banky a nahradil Mareka Tardu.