PR agentúra Lewis Communication posilňuje slovenské aktivity

 

Londýnska public relations agentúra Lewis Communications pôsobí od začiatku marca aj na slovenskom trhu. Tuzemské aktivity bude koordinovať z novej pražskej pobočky, ktorú otvorila v pondelok. Podľa tlačového vyhlásenia je príchod agentúry na slovenský trh reakciou na dopyt medzinárodných klientov, ktorí chcú posilniť svoje aktivity v strednej Európe.

 

"V strednej Európe vidíme obrovský priestor na rast," povedal šéf česko-slovenskej pobočky Lewis Vítězslav Horák. Agentúra v súčasnosti zastupuje napríklad svetové značky Lexmark, Adobe alebo Sony. Popri nich má však podľa Horáka ambíciu osloviť aj lokálnych klientov. Malo by ísť najmä o spoločnosti, ktoré pochádzajú z regiónu, ale chcú svoje pôsobenie komunikovať aj na ďalšie trhy, na ktorých má Lewis zastúpenie.

 

Na česko-slovenskom trhu nie je agentúra úplným nováčikom. Tunajšie aktivity koordinovala v predchádzajúcich mesiacoch z nemeckej pobočky v Mníchove, od ktorej sa slovenská vetva od marca osamostatňuje. Do lokálneho diania sa Lewis pokúsil zapojiť napríklad v novembri 2007, kedy vydal stanovisko k blogu šéfredaktora Sme.sk Tomáša Bellu o jeho nespokojnosti so službami Tatra banky.

 

Lewis Communications v súčasnosti pôsobí okrem Európy aj v Amerike a Ázii. Profiluje sa ako agentúra so zameraním na komunikačné a informačné technológie, spotrebnú elektroniku a cestovanie. Doplnkovo sa venuje oblasti on-line komunikácie, v ktorej chce podľa Horáka ponúkať klientom nové riešenia. V portfóliu má aj čiste internetových klientov, napríklad spoločnosť Linden Lab, vývojára virtuálneho sveta Second Life, alebo fotosharingovú službu Photobucket.