Nova zverejnila v sérii propagačných videí k jesennej programovej štruktúre celú zvučku projektu. Znázorňuje obrovský virtuálny štadión plný ľudí, na ktorý prichádza vystúpiť spevák so speváčkou. Končí preletom ponad mesto až do vesmíru, pri pohľade na zemeguľu sa objaví veľký nápis Česko Slovenská SuperStar.
Zvučka je podľa licencie ladená do odtieňov modrej farby a využíva typický hudobný podklad.
Niekoľko záberov z castingov a grafický predel k chystanej šou vysiela aj Markíza v rámci nového upútavkového kompilátu svojich top programov. "Najlepší program každý večer. Iba na Markíze," tvrdí televízny líder o svojej prime-time ponuke pre novú sezónu.
Obe stanice aktuálne zintenzívňuju reklamnú kampaň pred štartom Česko Slovenskej SuperStar. V aktuálnej fáze pracuje s tvárami porotcov. Viac informácií.
Najväčšia šou na slovenskom aj českom televíznom trhu v prvej polovici sezóny 2009 / 2010 zaberie aj pondelkové a neskôr sobotné prime-timy. Markíza a čiastočne aj Nova to tak robili aj v predchádzajúcich dieloch. Viac informácií.

Ekonómovia zhoršili odhad rastu ekonomiky Holandska na tento aj budúci rok
V rokoch 1996 až 2024 rástlo holandské hospodárstvo v priemere o 1,97 percenta