T-Mobile – #NSFWireless
S humorom a celebritou vyrukoval počas reklamných prestávok T-Mobile. Komička Kristen Schaalová si zahrala zákazníčku od konkurencie, ktorá svojím hlasom trochu zvládza operátora. Veď ide o internetové dáta. Kampaň vytvorila agentúra Publicis Worldwide.
It's a 10 Hair Care – Four More Years
Táto reklama od Havas Edge a Hungry Man Productions pre kozmetickú značku It's a 10 Hair Care nie je len o účesoch ľudí účinkujúcich v reklame. Hľadať v ňom môžete aj odkaz na vlasy Donalda Trumpa.
84 Lumber – The Journey Begins
Táto reklama sa podľa Adweeku zaraďuje medzi jednu z najlepších a najpresvedčivejších reklám na Super Bowl vôbec. Kreatíva je od agentúry Brunner.
Mr. Clean - Cleaner of Your Dreams
Procter & Gamble svoju značku Mr. Clean predal spolu s agentúrou Leo Burnett prostredníctvom kultovej postavy, ktorá má domácnosť pod palcom. Na internete sa objavila týždeň pred podujatím a na YouTube má už yše 7-miliónov prezretí.
Budweiser - Born the Hard Way
Silnú kritiku u Trumpových fanúšikov vyvolala reklama pivnej značky Budweiser. Je to príbeh zakladateľa Adolpha Buscha na ceste z Nemecka do Ameriky, ktorého nič v plnení jeho sna nezastaví. Kampaň vytvorila agentúra Anomaly.
Honda - Yearbooks
Automobilovej značke Honda sa podarilo oživiť tváre z ročenky, ktoré ľuďom dávajú návod, ako si splniť životné sny. Nápad pochádza od agentúry RPA.
Squarespace - Calling JohnMalkovich.com
Popularitu si tento rok vybojovala aj reklama od agentúry JohnXHannes, ktorej hlavnou hviezdou bol John Malkovich. Reklama hovorila o tom, že doménu si treba kúpiť skôr, ako bude obsadená.
Tide – Bradshaw Stain
Škvrny na obrazovky nepatria a ešte keď ich má na košeli niekto, kým je Terry Bradshaw. Ale Tide má riešenie. Šialenú kampaň vytvorila agentúra Saatchi&Saatchi.
Mercedes – Easy Driver
Mercedes do svojho spotu od bratov Coenovcov obsadil herca Petra Fondu. Drsnú atmosféru dotvára skladba Born to Be Wild od Steppenwolf.
Wix – #Disruptive World
Viac ako 4-milióny zhliadnutí na oficiálnom YouTube kanáli značky Wix si získal aj tento spot, kde sú hlavnými hrdinami Jason Statham a Gal Godotová. Kampaň si spoločnosť vytvorila in-house.