T-Mobile   #NSFWireless

S humorom a celebritou vyrukoval počas reklamných prestávok T-Mobile. Komička Kristen Schaalová si zahrala zákazníčku od konkurencie, ktorá svojím hlasom trochu zvládza operátora. Veď ide o internetové dáta. Kampaň vytvorila agentúra Publicis Worldwide.

It's a 10 Hair Care – Four More Years

Táto reklama od Havas Edge a Hungry Man Productions pre kozmetickú značku It's a 10 Hair Care nie je len o účesoch ľudí účinkujúcich v reklame. Hľadať v ňom môžete aj odkaz na vlasy Donalda Trumpa.

84 Lumber – The Journey Begins

Táto reklama sa podľa Adweeku zaraďuje medzi jednu z najlepších a najpresvedčivejších reklám na Super Bowl vôbec. Kreatíva je od agentúry Brunner.

Mr. Clean - Cleaner of Your Dreams

Procter & Gamble svoju značku Mr. Clean predal spolu s agentúrou Leo Burnett prostredníctvom kultovej postavy, ktorá má domácnosť pod palcom. Na internete sa objavila týždeň pred podujatím a na YouTube má už yše 7-miliónov prezretí.

Budweiser - Born the Hard Way

Silnú kritiku u Trumpových fanúšikov vyvolala reklama pivnej značky Budweiser. Je to príbeh zakladateľa Adolpha Buscha na ceste z Nemecka do Ameriky, ktorého nič v plnení jeho sna nezastaví. Kampaň vytvorila agentúra Anomaly.

Honda - Yearbooks

Automobilovej značke Honda sa podarilo oživiť tváre z ročenky, ktoré ľuďom dávajú návod, ako si splniť životné sny. Nápad pochádza od agentúry RPA.

Squarespace - Calling JohnMalkovich.com

Popularitu si tento rok vybojovala aj reklama od agentúry JohnXHannes, ktorej hlavnou hviezdou bol John Malkovich. Reklama hovorila o tom, že doménu si treba kúpiť skôr, ako bude obsadená.

Tide   Bradshaw Stain

Škvrny na obrazovky nepatria a ešte keď ich má na košeli niekto, kým je Terry Bradshaw. Ale Tide má riešenie. Šialenú kampaň vytvorila agentúra Saatchi&Saatchi.

Mercedes – Easy Driver

Mercedes do svojho spotu od bratov Coenovcov obsadil herca Petra Fondu. Drsnú atmosféru dotvára skladba Born to Be Wild od Steppenwolf.

Wix – #Disruptive World

Viac ako 4-milióny zhliadnutí na oficiálnom YouTube kanáli značky Wix si získal aj tento spot, kde sú hlavnými hrdinami Jason Statham a Gal Godotová. Kampaň si spoločnosť vytvorila in-house.