Po nedávnom sviatku amerického športu Super Bowl či olympijských hier v Sochi si veľkí reklamní zadávatelia nemohli dovoliť zaspať na vavrínoch. Inzerovať, inzerovať, inzerovať.
Pozrite sa ako sa na červenom koberci snažili presadiť veľké svetové značky, ktorých snahou bolo zaujať niekoľko miliónov divákov, ktorí sledovali včerajší galavečer venovaný odovzdávaniu filmových Oscarov.
Značka Pepsi predstavila miniverziu svojho nápoja pre Mini Hollywood. Herci, vzrušenie a najdôležitejšie - záver patrí hlavnému hrdinovi a slastnému vychutnávaniu nápoja.
Predviesť sa na Oscaroch rozhodla aj automobilová značka Chevrolet. Aj tento zadávateľ sa rozhodol ponúknuť divákom krátky film.
Svoju "domácku" kampaň predstavila na Oscaroch aj značka Coldwell Banker. Trochu nuda, čo vy na to?
"Be more tea" s čajom od Liptonu. Muppets sa aj na červený koberec. Tak nazdravie Miss Piggy.