Vzhľadom na súčasnú situáciu poznačenú pandémiou sa Zlatý klinec 2020 konal za prísnych bezpečnostných opatrení a organizátori museli vyhlásiť víťazov najkreatívnejších prác na Slovensku cez online vysielanie. Odborná porota zložená z marketingových expertov tento rok hodnotila takmer 300 prihlásených prác, z ktorých sa dostalo 140 na shortlisty. Najviac ocenení počas večera získala spoločnosť HEINEKEN Slovensko, ktorá bodovala najmä s kampaňami vlajkovej lode jej portfólia – značky Zlatý Bažant.

Ilustračné foto.
Zdroj: Linda Kisková Bohušová
Ilustračné foto.

„Je pre mňa obrovským potešením vidieť, že zo všetkých shortlistových prác, patrilo až 18 z nich našim značkám a aktivitám,“ povedal Ronald Lupták, marketingový riaditeľ lídra na slovenskom pivnom trhu. Medzi prácami, ktoré porota posunula do užšieho výberu, dominovala značka Zlatý Bažant ´73 s chytľavým Hitom roku ´73. Kampaň z dielne agentúry MADE BY VACULIK, ktorá zaujala špeciálne upravenou verziou piesne Rasputin od skupiny Boney M., si odniesla až päť klincov. Odborná porota ocenila aj zmeny designu značiek Zlatý Bažant a Corgoň, kampane Zlatý Bažant Hurban Legend a Bedeker ´73, ale tiež kreatívne práce pre značku Krušovice. 

Ilustračné foto.
Zdroj: Heineken Slovensko

HEINEKEN Slovensko premenil celkovo 18 shortlistov na 10 ocenení. „Gratulujem celému marketingovému tímu k fantastickému úspechu, z ktorého sa všetci veľmi tešíme. Je to výsledok svedomitej práce a spolupráce mnohých oddelení, ako aj nášho snaženia byť inovatívnou spoločnosťou, ktorá  posúva svojim zákazníkom nové zážitky,“ netajil radosť Ronald Lupták a zároveň poďakoval všetkým tímom, ktoré na kreativite ocenených prác participovali. „Veľká vďaka patrí agentúre MADE BY VACULIK, s ktorou spolupracujeme na značke Zlatý Bažant len od tohto roka. Začali naozaj famózne, čoho výsledkom sú tieto ocenenia a tešíme sa už na ďalšie spoločné projekty. Za výborne odvedenú prácu ďakujeme aj predchádzajúcej agentúre Wiktor Leo Burnett. V neposlednom rade si rovnako vážime prínos a skvelú prácu kreatívneho štúdia GunPowder, ktorá stojí za redizajnom našich značiek. Som rád, že môžeme robiť s takými profesionálnymi tímami a prinášať výborné výsledky.“

Ilustračné foto.
Zdroj: Heineken Slovensko

Zoznam ocenených prác HEINEKEN Slovensko:

  • Kategória Audio: Zlatý Bažant ´73/MADE BY VACULIK – Zlatý Klinec
  • Kategória Design: Redesign značky Corgoň/GunPowder – Bronzový Klinec
  • Kategória Design: Redesign značky Zlatý Bažant/GunPowder – Strieborný Klinec
  • Kategória Design: Bedeker ´73/Wiktor Leo Burnett – Bronzový Klinec
  • Kategória Digital: Bedeker ´73/Wiktor Leo Burnett – Bronzový Klinec
  • Kategória Craft: Zlatý Bažant ´73/MADE BY VACULIK – Bronzový Klinec a Zlatý Klinec
  • Kategória Film: Zlatý Bažant ´73/MADE BY VACULIK – Strieborný Klinec a Zlatý Klinec
  • Kategória Kampaň: Zlatý Bažant Hurban Legend/Wiktor Leo Burnett – Bronzový Klinec
logo
Zdroj: Heineken Slovensko