Česká reklama pozná najsexistickejšiu kampaň za rok 2012. Je ňou práca s názvom „Potřebujete píchnout“ spoločnosti Day to Day poskytujúcej pôžičky, ktorú vybrala široká verejnosť.
Bilbordová kampaň získala najviac negatívnych hlasov v kategórii „Ženy len ako objekty“, ktorá zahŕňa reklamy zobrazujúce ženy a ženské telo len ako dekoratívny prvok bez akejkoľvek nadväznosti k propagovaným službám.
Druhú priečku v tejto kategórii obsadila kampaň „Kto chce v srpnu zasunout“ so ženou v spodnom prádle.
V kategórii „Ženy ako časť tela“, kde porotcovia hodnotili vizuály zobrazujúce len určitú časť ženského tela, najviac vynikla reklama „Co je větší, to je lepší“ zobrazujúca ženské poprsie na LED obrazovke.
Druhá priečka patrí vizuálu žene na toalete podporeným claimom „Hlídejte si svůj objekt odkudkoliv“ zadávateľa ponúkajúceho video kamery D-Link.
Porotcov zaujala aj reklama organizátora veľtrhu práce, ktorý v kategórii „Ďalšie prejavy sexizmu“ obsadil prvú priečku. Na vizuále zobrazil nohy dvojice ležiacej v posteli s claimom „ Práce se dá hledat různě“.
Sexuálny podtón má podľa porotcov aj TV spot spoločnosti Hamé či prekladový „žensko-ajťácky“ slovník, ktorý zvíťazil u odbornej poroty.