Poštová banka spolupracuje od začiatku roka s novou agentúrou Universal McCann.
Tendra na výber novej mediálnej agentúry sa zúčastnili celkovo štyri agentúry, výberové konanie prebiehalo v dvoch kolách. Agentúra bude pre banku poskytovať plánovanie a nákup médií a optimalizáciu a výber vhodných komunikačných kanálov.
„Svojím návrhom celoročnej a kampaňovej komunikácie najlepšie vystihla zadanie banky. Agentúra bude zabezpečovať pre Poštovú banku a jej dcérske spoločnosti kompletný servis v oblasti plánovania a nákupu mediálneho priestoru,“ uvádza v tlačovej správe Poštová banka.
Spolupráca na oboch stranách sa začína v týchto dňoch pri implementácii mediálnej stratégie a plánovaní a nákupe médií.
Kreatívnu stránku kampaní Poštovej banky má na starosti agentúra Mayer/McCann-Erickson, ktorá s bankou spolupracuje od augusta minulého roka. Viac informácií.