Aktualizácia: Agentúra Effectivity mala za úlohu v novej kampani pre Poštovú banku odkomunikovať produkt Pôžička na bývanie a jeho základné benefity. Reklama cieli na nových klientov vo veku 25 až 55 rokov so stredným a nižším vzdelaním, bývajú na vidieku alebo v menších a stredných mestách a vedú rodinný alebo partnerský život.
Pre Mediálne.sk to povedala account managerka kampane Katarína Burdátšová. Cieľom kampane je účinne zasiahnuť definovanú cieľovú skupinu a získať nových klientov, jasne diferencovať produkt od konkurencie a v neposlednom rade zvýšiť znalosť značky pôžička na bývanie a jej benefitov. Kampaň potrvá do konca júna.
(Vizitka kampane doplnená na konci správy)
Pôvodná správa vydaná 15. 4. 2010:
Poštová banka sa pridala k slovenským bankovým domom, ktoré momentálne v kampaniach podporujú svoje pôžičky a úvery na bývanie. Pred niekoľkými dňami nasadila banka do televízií nový spot.
K uvádzačovi pribudla ďalšia postava – dievčatko, ktoré sedí na jeho pleciach. „Naložil som si toho veľa na plecia,“ sťažujú sa spoločne. Uvádzač zháňa bločky a faktúry kvôli vybaveniu pôžičky. Bábky mu radia, aby si požičal v Poštovej banke, kde doklady nepotrebuje. Vymenúvajú aj ostatné benefity „najjednoduchšej pôžičky na bývanie“.
- Blog Reklamy: Najjednoduchšia pôžička na bývanie pre Poštová banka
V starších spotoch vystupoval uvádzač len ako pasívny komentátor toho, čo robia bábky Hugo a Dorotka a mal oblečenú tmavomodrú uniformu. Tú teraz vymenil za neformálne oblečenie a zapája sa do dialógu s bábkami.
Na bábkový koncept prešla Poštová banka minulý rok v apríli, keď agentúru Adventures nahradila reklamka Effectivity. Po piatich rokoch vymenila veľké hlavy, krikľavé farby, hlas Magdy Pavelekovej a vidiecke prostredie za uvádzača pred oponou a bábky, ktoré riešia rôzne problémy so svojimi financiami. Najčastejšie propagujú pôžičky na rekonštrukciu bývania. Viac informácií o komunikácii Poštovej banky.
- Blog Reklamy: Staršie kampane Poštovej banky
V televíziách momentálne rotujú kampane na podporu úverov na bývanie od rôznych bankových domov. ČSOB sľubuje najrýchlejšiu pomoc s bývaním. Prvá stavebná sporiteľňa v spote od Respect APP varuje mladomanželov, aby si v dostatočnom predstihu zabezpečili spoločné bývanie. VÚB banka stavia svojim klientom vzdušné domy. Unicredit Bank oprášila reklamu z minulej jesene, v ktorej prirovnáva hypotéku k jazde cez prekážky.
Vizitka kampane Pôžička na bývanie pre Poštová banka od Effectivity
Kreatívny riaditeľ: Juraj Šulík
Art director: Fero Malík, Hellvis Klučka
Copywriter: Katarína Noskajová, Ľubomíra Pendráková
Account manager: Katarína Burdátšová
Mediálna agentúra: Mediahouse
Použité médiá: TV, print, POS nosiče, web banner, OOH – plachta na pobočke
Termín nasadenia: 6.4. – 30.6.2010
Cieľová skupina: noví klienti vo veku 25 až 55 rokov, v životnom cykle – rodina, partnerský život (60 % klientov), stredné a nižšie vzdelanie, malé a stredné mestá, vidiek, sociodemo CDE
Produkcia televízneho spotu: Leopard production
Réžia: Miro Tallo