„Rozhodli sme sa pokračovať s agentúrou Mayer/McCann-Erickson, pretože sme presvedčení, že spoločne posunieme marketingovú komunikáciu k cieľom, ktoré sme si v Poštovej banke stanovili,“ uviedol marketingový riaditeľ Poštovej banky Miroslav Verner.
Banka spolupracuje s agentúrou od roku 2013 a je autorom aj poslednej kampane, v ktorej sú hlavnými tvárami Ľuboš Kostelný alebo Anna Šišková. Koncept „Naša obec“ predstavila Poštová banka minulý rok na jar.
Tendrovanie novej agentúry je spojené so zmenami obchodnej stratégie banky a s ním spojeným marketingovým, komunikačným a PR smerovaním. Poštová banka nedávano oznámila zmeny na komunikačnom a marketingovom oddelení, okrem nedávanej výmeny hovorkyne obsadila aj miesto šéfky PR oddelenia. Vedením PR oddelenia je poverená Katarína Kližanová Rýsová. Viac informácií.
V minulosti reklamné kampane pre Poštovú banku pripravovala aj agentúra Effectivity Powered by Publicis.