Poštová banka spustila minulý týždeň kampaň, ktorá komunikuje takzvanú Lepšiu splátku. Hlavnými hrdinami sú opäť bábky – Hugo s Dorotkou, ako aj muž, ktorého spovedajú v priamom prenose.
Reklama má vysvetliť pojem konsolidácia úverov - splatenie viacerých úverov jedným, ktorému ľudia podľa prieskumu Poštovej banky nerozumejú. Klienti reagujú na tento výraz rozpačito a reagujú skôr na niečo iné.
„Je zaujímavé, že klienti reagujú pozitívne na podstatu a zmysel celej konsolidácie, ktorou je možnosť splatenia viacerých úverov jediným, výhodnejším. Aj preto sme sa rozhodli priniesť jednoduchý a prehľadný produkt, ktorý všetky tieto výhody vysvetľuje už v samotnom názve. Je ním Lepšia splátka ,“ uviedla v tlačovej správe Ivana Kováčiková, manažérka úverových produktov Poštovej banky.
V spote sa Hugo s Dorotkou zahrajú na moderátorov v priamom prenose. Klienti kráčajú do Poštovej banky a v rukách si nesú zložky so svojimi starými úvermi, ktoré chcú vymeniť za jediný úver. Počas chôdze po koberci ich spoza pások povzbudzujú skandujúci ľudia so žltými obálkami. Hlavná postava spotu, muž, ktorý odovzdal svoje zložky pracovníčke banky, sa pristaví pri moderátoroch a prekvapene hovorí: „Neveril som, že sa to dá, Poštová banka za mňa splatila úvery z iných bánk a so všetkým mi pomohla.“ Na konci spotu voice–over vyzýva všetkých, aby vymenili svoje úvery za jediný, s lepšou splátkou.
- Pozrite si spot na blogu reklamy: Lepšia splátka od Poštovej banky
Kampaň pripravila reklamná agentúra Effectivity. Spustená bola 17. januára a trvať bude do konca marca. Mediatypmi kampane sú TV spoty, print, neštandardné formáty OOH a merchandising na obchodných miestach.
Vizitka kampane Lepšia splátka pre Poštovú banku od Effectivity
Produkt: Konsolidačný úver
Reklamná agentúra: Effectivity
Mediálna agentúra: Mediahouse
Použité médiá - image časť kampane: TV, printy, OOH, POS
Termín nasadenia: 17. 1. 2011 - 31. 3. 2011
Produkcia televízneho spotu: Leopard production