Poštová banka uvádza, že jej ponuka nepotrebuje v reklame nielen známu tvár, ale ani „šteniatka, či iné pozlátka a na leták ju stačí napísať rukou...“. Pripomína to aj v sérii piatich desaťsekundových hard-sale spotov.
„Pokračujeme v kampaniach, kde hlavnú úlohu zohráva produkt. Opäť ho komunikujeme čo najjednoznačnejšie, aby sa kompletná informácia o ponuke dostala ku klientovi na prvé počutie a na prvé vzhliadnutie,“ uvádza head of marketing Poštovej banky Silvia Wederlová.
Za kampaňou opäť stojí agentúra Wiktor Leo Burnett. „Pôžička s nulovým úrokom je sama o sebe unikátny produkt, preto k nej vždy pristupujeme inak, ako k bežnému úveru. Jednoduchý insight sme pretavili do viacerých exekúcií a ja pevne verím, že kampaň v predvianočnom reklamnom bloku zasvieti. A samozrejme, ďakujem Zuzane Fialovej, že si takto dokáže zo seba vystreliť,“ hovorí kreatívny riaditeľ agentúry Martin Keder.
Ponuka, ktorá je v ponuke od pondelka, je v printe podľa Poštovej banky zvýraznená tým, že ju „stačí napísať rukou aj na zdrap papiera“. Kampaň bude rozpracovaná vo viacerých mediatypoch, okrem printu najmä v televízii, digitále a outdoore.
„Stavili sme na jednoduchosť, stručnosť a celé sme to podčiarkli vtipom. Veríme, že aj v predvianočnom čase dokážeme klientov zaujať a zároveň pobaviť i bez rolničiek, svetielok, bohato ozdobených stromčekov a ďalších sladkých záberov, ktoré chytajú za srdce,“ dodáva S. Wenderlová.
Zdroj: Poštová banka
Vizitka kampane
- Klient: Poštová banka
- Produkt: Pôžička s úrokom 0 %
- Agentúra: Wiktor Leo Burnett
- CD: Martin Keder
- AD: Martina Mihálová
- CW: Veronika Podmaková, Martin Keder
- ACC: Juraj Výboch, Simona Bobeková, Ladislav Fazekaš
- Produkcia: Joj Production: Katarína Kintlerová, Petra Géciová
- Réžia: Martin Keder, Martina Mihálová
- Kamera: Juraj Chlpík
- Zvuk: Bajko