Poštová banka odštartovala novú kampaň na terminovaný vklad. V televíznych spotoch sa objavila nová „tvár“ – muž, ktorý si vlastnú hlavu nosí v ruke ako balón.
„Na prvý pohľad ide o veľmi zvláštneho tvora, ale vo výťahu sa stretáva s ešte väčším čudákom – s človekom v obleku, ktorý svojím výzorom vytvára dojem úspešného a rozumného chlapa, no opak je pravdou. Svoje peniaze má totiž stále uložené na bežnom účte. A nie je nič čudnejšie ako dobrovoľne prichádzať o možnosť zhodnotiť svoje úspory,“ vysvetľuje hlavnú myšlienku kampane head of marketing Poštovej banky Silvia Wenderlová.
Ako uvádza banka, jej nová kampaň nadväzuje na mediálnu košatosť Fantomasa. Komunikuje sa rôznorodo vo všetkých madiatypoch.
V televíznom spote sa diváci stretnú so spomínanými čudnými postavami, v printe s reálnymi, ale čudnými faktami týkajúcimi sa svadobných zvykov, či pobytu vo vesmíre. V digitále siahla Poštová banka po pre-roll spotoch a rozdielnu kreatívu ma aj sponzorský odkaz v televízii.
„Cieľom tejto komunikácie je poukázať na to, že každý človek sa vyznačuje nejakou ‚čudnosťou‘, na základe ktorej sa vymyká zo šedého priemeru a všeobecne uznávaných spoločenských noriem,“ informuje banka.
„Sto ľudí, sto chutí, názorov na život, obliekanie, kombináciu jedál, výchovu detí či spolužitie vo vzťahu. Každý nech holduje tomu, čo ho robí šťastným a v čom sa cíti príjemne. Jedinú ‚čudnosť‘, ktorú by sme mali prehodnotiť a snažiť sa zmeniť, je čudné hospodárenie s peniazmi. Práve to chceme povedať našou novou kampaňou, čím pokračujeme vo svojom brand purpose – Meníme postoj Slovenska k peniazom,“ dodáva S. Wenderlová.
Kampaň k terminovanému účtu kreatívne a produkčne zastrešila agentúra Wiktor Leo Burnett. Na natáčanie spotu sa použil ateliér, v ktorom sa vyrábal televízny seriál televízie Joj Hotel.
„Režisér Tomáš Řehořek si dal záležať na veľmi civilnom herectve. Spot nakrútil na jeden záber a hlavu následne vymenil za balón v postrodukcii,“ dopĺňa Martin Keder, kreatívny riaditeľ Wiktor Leo Burnett.
Zdroj: Poštová banka
Zdroj: Poštová banka
Zdroj: Poštová banka
Vizitka kampane
- Produkt: Termínovaný vklad
- Agentúra: Wiktor Leo Burnett
- Kreatívny riaditeľ: Martin Keder
- Art Director: Martina Mihálová
- Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder
- Account: Juraj Výboch, Simona Bobeková
- Produkcia: Petra Géciová, Joj Production
- Réžia: Tomáš Řehořek
- Kamera: Juraj Chlpík
- Strih: Matej Beneš
- Zvuk: Vlado Bajnoci