Fantomas je ústrednou postavou nového konceptu Poštovej banky od apríla, aktuálne sa objaví v novom spote, ktorý televízie začnú vysielať v pondelok večer.

Dvadsaťsekundová reklama kladie dôraz na kampaňovú ponuku Poštovej banky, v rámci ktorej môžu záujemcovia získať hypotéku Užitočné bývanie s úrokom od jedného percenta p. a. s fixáciou na 5 rokov, bez poplatku za poskytnutie.

Autorom kreatívneho konceptu je reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. Vizuál fotil Miro Minarovich, držiteľ niekoľkých zlatých levov z Cannes. Režisérom spotu je Čech Marek Partyš.

Koncept s Fantomasom využíva Poštová banka naprieč mediatypmi, komunikuje okrem televízií v printe, OOH, rádiu, na sociálnych sieťach aj digitáli. Postava Fantomasa sa dokonca zúčastnila aj na bežeckých pretekoch.

Kampaň smeruje Poštová banka aj interne, do radov svojich zamestnancov, ktorí sa v tímoch mohli zapojiť do niekoľkodňovej súťaže. Spotrebitelia aktuálne môžu vyhrať 300 eur v súťaží Fantosnár na webe Poštovej banky.

Kto sa skrýva pod maskou „slovenského“ Fantomasa, banka zatiaľ oficiálne nepovedala. Odhalenie postavy má byť takisto súčasťou komunikačného konceptu.