Veľké hlavy, krikľavé farby, hlas Magdy Pavelekovej, vidiecke prostredie: to všetko sa postupne päť rokov objavovalo v reklamách Poštovej banky. Teraz mení komunikačnú stratégiu. Cez víkend predstavila novú reklamu, ktorá zavádza novú komunikačnú stratégiu: jej vizualita stojí na bábkach.

Prvý nový spot otvára uvádzač pred oponou: "Vážení a milí a teraz uvidíte, ako si Hugo peniaze požičal a všetko do poriadku dal." Opona sa otvára a diváci prvýkrát vidia bábky. K mužovi na lavičke prichádza žena. "Hugo, Hugo, takto ty prestavuješ?" "Áno, s pôžičkou od Poštovej banky." Dom sa začne sám vynovovať a postava Huga pritom vymenúva benefity produktu. Spot uzatvára opäť rozprávač pred oponou, ktorý uisťuje divákov, že nemajú mať žiadne obavy.

Poštová banka mení stratégiu: Bankové produkty budú predávať bábky


Bábky sa riadili "analógovo", postprodukovalo známe štúdio Oreo.

 

„Dôvodom tejto zmeny bola snaha oživiť marketingovú komunikáciu banky s dôrazom na jej cieľové skupiny – obyvateľov vidieka a menších miest. Koncept bábkového divadla s rozprávačom s variabilitou spracovaní a možnosťou rozvíjania množstva tém v budúcnosti, zvíťazil ako najoriginálnejšie riešenie zmeny našej doterajšej komunikácie,“ cituje tlačová správa vedúceho oddelenia marketingovej komunikácie Poštovej banky Tomáša Trupla.

• Výrazný predchodca: Predchádzajúce reklamy Poštovej banky

Komunikácia Poštovej banky patrila z pohľadu konzumentov podľa prieskumov medzi najrozpoznateľnejšie, spolu s VÚB Bankou či Slovenskou sporiteľňou. Banka preto hľadala model, ktorý na doterajšiu stratégiu viditeľne nadviaže.

Predchádzajúci komunikačný koncept viedla pre banku agentúra Adventures, teraz tender vyhrala Effectivity. „Hľadali sme jedinú odpoveď – ako do komunikácie Poštovej banky zakomponovať ešte viac jednoduchosti a príťažlivosti," hovorí v tlačovej správe Daniel Abrahám z agentúry.