Cieľom tohtoročnej kampane je odkomunikovať spotrebný úver Dobrá pôžička, v rámci ktorého rozdáva každý deň banka jednu zlatú mincu v hodnote 300 eur.

„Načasovanie, ako aj obsah samotného spotu sú vždy tvorené na základe očakávaní našej cieľovej skupiny, pričom vychádzame z analýzy trhu, aj danej skupiny. Cieľom bolo vytvoriť pozitívnu reklamu, vtipnú, ktorá divákov príjemne naladí a pripraví na nadchádzajúce vianočné sivatky,“ vysvetlila pre Mediálne.sk špecialistka pre externú komunikáciu Poštovej banky Kvetoslava Kirchnerová.

Hlavnými hrdinami vianočného spotu je manželský pár v podaní Ľuboša Kostelného a Aniko Vargovej, ktorý sa objavili aj v predošlej komunikácii banky. Spolu s nimi sa v kampani opäť objavila aj poštárka, ktorú si zahrala herečka Anna Šišková. Rudo chce manželku Olinu prekvapiť na Vianoce novými vecami – sedačkou, kreslom či televízorom, aby už vo vlastnom vynovenom hniezdočku oslávili vianočné sviatky a mohli sa začať ich Vianoce.

Celý príbeh je pokračovaním konceptu „Naša obec“, ktorý Poštová banka predstavila na jar tohto roku.

Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Mayer/McCann Erickson. Kampaň je okrem televízie nasadená v printe, online a v PR.