Hlavným „pútačom“ tohtoročnej kampane je zlato. Tak Poštová banka nazvala aj celú kampaň, ktorá sa nesie pod spojením Zlaté Vianoce. O zlate sa spieva aj v skladbe v televíznom spote.

„Zlaté Vianoce tu máme, šalalala, my vám dary prinášame, šalalala, pôžičky a tehly zlaté, šalalala, všetkým šťastné a bohaté, šalala,“ spieva ženský voiceover v spote.

Cieľom tohtoročnej kampane je komunikácia pôžičky, pričom v závere spotu mužský voiceover upozorňuje na možnosť výhry zlatej tehličky v hodnote 400 eur. „Kto sa o vás postará?“ pýta sa. „Iba poštová banka,“ tvrdí voiceover.

„Poštová banka aj pri vianočnom spote pokračuje v koncepte v hlavnej úlohe s pracovníkmi pobočiek Poštovej banky a Slovenskej pošty, ktorí sa starajú o ľudí na celom Slovensku a sú všade tam, kde ich potrebujú," uviedla pre Mediálne.sk hovorkyňa Poštovej banky Lenka Lendacká.  

Ako ďalej dodáva cieľom kampane bolo vytvoriť pozitívnu reklamu, ktorá zdôrazňuje pohodu najkrajších sviatkov v roku. „Zároveň nám išlo o jednoduché a ľahko odčítateľné posolstvo. Obom zámerom napomáha sprievodná pieseň na známu vianočnú melódiu," tvrdí.  

Hlavnými hrdinami spotu je niekoľko korčuľujúcich sa poštárov, ktorí prinášajú dary obyčajným ľuďom. Aj tu opäť prevláda zlatá farba.

V rámci kampane Poštová banka spustila súťaž o zlaté tehličky, ktorej výhercovia sa budú žrebovať každú nedeľu o 18:55 na TV Joj.

Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Mayer/McCann Erickson. Okrem televízie je nasadená v outdoore, printe a v online prostredí.