„Postavte si kariéru v Ikea“, vyzýva reťazec v náborovej kampani

Zdroj: Ikea Slovensko

Hlavným mediatypom kampane je outdoorová reklama umiestnená v prostriedkoch MHD, ktorú Ikea doplnila o online komunikáciu nasadenú vo vybraných médiách.

V rámci podpory sa značka zúčastnila aj nedávnej udalosti Profesia days a zároveň pred svojím obchodným domom v Bratislave postavila náborový stánok s názvom „Práca v Ikea“.

Ľudia mohli na tomto mieste zíksať informácie o možnosti práce, stretnúť sa so zamestnancami, potenciálnym nadriadeným a priamo sa prihlásiť do výberového konania, ktoré prebehne po skončení kampane v apríli. Stánok bol otvorený do 13. marca.

„Postavte si kariéru v Ikea“, vyzýva reťazec v náborovej kampani

Zdroj: Ikea Slovensko

„Okrem externých kanálov používame na podporu kampane aj vlastné komunikačné kanály a nástroje, sociálne siete, Ikea Family newslettre a webovú stránku,“ uvádza reťazec.

Za kreatívou kampane stojí agentúra Saatchi & Saatchi, mediaplán mala na starosti agentúra Vizeum. Mediálne vzťahy podporila agentúra Seesame, idea na koncept stánku pochádza od Comm & In oddelenia v Ikea.