Tatrakon tento rok oslávi 86 rokov. Aj touto kampaňou chcú v podtatranskej konzervárni zvýšiť imidž a povedomie o značke a o jednotlivých produktoch v portfóliu.

Za kreatívnym konceptom kampane postavenej na pozitívnych spomienkach a nostalgii z minulosti stojí reklamná agentúra Made by Vaculik, ktorá s konzervárňou spolupracuje od roku 2015.

„Naše najznámejšie produkty, Májka, Pali či Morca-della, sprevádzajú našich zákazníkov od detstva, počas ich mladosti a zostali s nimi až do dospelosti. Viažu sa im s nimi krásne spomienky na tieto časy. A preto sme Konzervárňou plnou spomienok,“približuje nápad Ivana Kacvinská, manažérka obchodu a marketingu Tatrakonu.

Podľa zástupkyne Tatrakonu kampaň nasadená koncom januára dosahuje vynikajúce čísla a sú na ňu pozitívne ohlasy.  

Online kampaň prebieha na sociálnej sieti Facebook a YouTube. Na špecializovej stránke konzervarentatrakon.sk si môžu spotrebitelia pozrieť video nakrútené autenticky priamo v konzervárni.

Popri nátierkach či Morca-delle konzervuje Tatrakon spomienky

Zakonzervovaná spomienka Zdroj: Tatrakon

V obraze vystupuje tradičná postava - pani Marta v podaní herečky Dagmar Bruckmayerovej, ktorá účinkuje v reklamách Tatrakonu dlhšie. Spomína si na rôzne zážitky, ako sú lyžiarske zájazdy s nátierkou Pali, masovú dovolenku všetkých Slovákov na Šírave s nátierkou Májka či spomienky na vysokoškolský internát, ktoré predstavuje Morca-della.

Následne sa môžu spotrebitelia rozhodnúť, či si chcú zakonzervovať spomienku len tak pre seba, alebo potešiť blízku osobu. Spomienka bude vytlačená, vložená do špeciálnej spomienkovej konzervy, zakonzervovaná a zaslaná poštou na uvedenú adresu. Na inšpiráciu zverejnila pani Marta aj svoje spomienky.

Aktivita potrvá do 19. februára, prvé konzervované spomienky odošle Tatrakon ešte počas súťaže - na Valentína. Dovedna má pripravených 630 konzerv. 

Tatrakon sa v kampaniach často spolieha na známe stereotypy či javy, ktoré rezonujú, s cielením na mladších spotrebiteľov. V minulosti nasadil spoty, kde vtipným spôsobom vysvetľoval, že fenomén špúlenia pier „duck face“ vznikol na Slovensku, a prečo by sa vlastne mal premenovať na „morca face“.

Pani Marta zas vlani vykupovala misky, dózy a obedáre, ktoré dcéry a synovia zabudli vrátiť svojim starostlivým mamám. Za odmenu dostali na ochutnávku šalát v konzerve.